2011 11 07

Didmiesčių gyventojai nepatenkinti viešųjų paslaugų kokybe

Didmiesčių gyventojai nėra patenkinti viešųjų paslaugų kokybe, o labiausiai išpūstomis ir neefektyviomis sako esant švietimo, kultūros bei sveikatos ir gydymo įstaigas.

Kaip rodo savaitraščio „Veidas“ pirmadienį skelbiama apklausa, išskyrus ugniagesius, kitų viešųjų paslaugų teikėjų darbą pozityviai vertina labai mažai respondentų. Paprašyti nurodyti, kas iš viešųjų paslaugų teikėjų šiuo metu teikia efektyviausias paslaugas, 66 proc. tyrimo dalyvių nurodė ugniagesius, tuo tarpu 29,8 proc, respondentų atsakė, jog nė viena.

1,2 apklaustų didmiesčių gyventojų kaip kokybiškiausias paslaugas teikiančias nurodė kultūros įstaigas, 0,6 proc. – aplinkos apsaugos įstaigas, 0,4 proc. – sveikatos ir gydymo įstaigas, 0,2 proc. – teisėtvarkos įstaigas. Tuo tarpu socialinės apsaugos ir švietimo įstaigos iš viso nesulaukė teigiamų vertinimų.

Klausiami, kuri viešojo sektoriaus sritis šiuo metu Lietuvoje labiausiai išpūsta ir mažiausiai efektyvi, apklausiamieji negailėjo kritikos daugumai sričių.

Kaip labiausiai išpūstą respondentai minėjo švietimo (15,6 proc.), kultūros (13,4 proc.), sveikatos (11,2 proc.) sritis. Daugiau nei trečdalis respondentų tvirtina, kad šalyje visos viešojo sektoriaus sritys yra išpūstos ir mažai efektyvios.

Lietuvos didžiųjų miestų 500 gyventojų apklausą savaitraščio „Veidas“ užsakymu rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Prime Consulting“ atliko spalio 24–26 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Augalinė mityba gali būti įvairi ir skani: kviečia išbandyti nuo užkandžių iki desertų
Reklama
Tris kartus daugiau nei visa rinka: naujas „Darnu Group“ projektas fiksuoja neregėtus butų pardavimus
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias