Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 02 11

„Finansinės krizės“ batonai skaidrina kasdienybę

Aludaris ir duonkepys sumanė smagų būdą, kaip pasinaudoti sunkmečiu.
Kepykla
Kepykla / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

„Finansinės krizės“ batoną, kuris tapo itin populiarus, kol kas galima nusipirkti tik Rokiškio ar aplinkinių rajonų parduotuvėse. Toks pat gardus, bet gerokai pigesnis už kitus, kepamus Rokiškio rajone esančioje „Lašų duonos“ kepykloje, „Finansinės krizės“ batonas iškart sudomino pirkėjus. „Antikrizinis“ alus, gaminamas Panevėžio rajone, po Lietuvą irgi neišplito, bet savame krašte turi pasisekimą.

Mūsų „Finansinės krizės“ batonas yra tas pats jau seniai gaminamas miestiečių batonas, tik kitoje pakuotėje. Beje, kitaip supakuotas kepinys dabar pigesnis 20 centų, – LŽ teigė Z.Akramavičius.

Parduodami tik Aukštaitijoje

Originaliai pavadinti rokiškėnų batonai ir panevėžiečių alus nepasiekia didžiųjų miestų vartotojų. Juos gaminančių įmonių vadovai tai aiškina santykinai nedideliu gamybos pajėgumu. Tačiau neabejojama, kad originalūs produktų pavadinimai galėtų praskaidrinti bet kurioje Lietuvos vietoje gyvenančių žmonių kasdienybę. Pastebėta, jog perkantieji „Antikrizinį“ alų ir „Finansinės krizės“ batonus garsiai pasišaipo iš pačios krizės. Nėra buvę, kad neįprasti maisto produktų pavadinimai būtų bent vieną pirkėją nuteikę neigiamai.

Ir „Finansinės krizės“ batoną kepančios „Lašų duonos“ kepyklos direktorius Zenonas Akramavičius, ir „Habilito“ alaus daryklos vadovas Tomas Cesevičius sutartinai tvirtino, kad naujus pavadinimus savo gaminiams rinkosi pabodus kalboms apie krizę. Pasak jų, taip norėta praskaidrinti pirkėjams nuotaiką, priminti, jog anksčiau ar vėliau krizė baigsis.

Tik etiketė nauja

„Mūsų „Finansinės krizės“ batonas yra tas pats jau seniai gaminamas miestiečių batonas, tik kitoje pakuotėje. Beje, kitaip supakuotas kepinys dabar pigesnis 20 centų“, – LŽ teigė Z.Akramavičius. Įmonės vadovas pabrėžė, kad sugalvojus kitą batono pavadinimą niekur registruoti jo nereikėjo, pakako pasigaminti naujų etikečių. Pamatę naujų ir dar gerokai pigesnių batonų žmonės suskubo jų pirkti. Pelno iš šio gaminio kepyklos vadovas tvirtino neturintis, tačiau susidomėjimo sulaukė. Dėl originalios idėjos teko pajusti ir konkurentų pavydą.

„Antikrizinis“ alus, anot T.Cesevičiaus, nėra pigesnis už kitas „Habilito“ gaminamo alaus rūšis, tačiau pastebėta, kad pirkėjus, kurių dauguma – vyrai, jis traukia ir originaliu pavadinimu, ir etikete su kamasutros vaizdu. Alaus daryklos vadovas užsiminė, jog kai kurios nedidukės parduotuvėlės dėl šios etiketės net atsisakė prekiauti „Antikriziniu“ alumi.

Ne patys geriausi laikai

Paklausti, ar labai grėsminga krizė atrodo jiems patiems, ir „Antikrizinio“ alaus, ir „Finansinės krizės“ batono gamintojai atsakė, kad jų verslo, kaip ir visos Lietuvos, laukia ne patys geriausi laikai. Beje, aludaris prisipažino, jog finansų krizę savo kailiu pajuto dar prieš 2 metus, tad dabar yra pasirengęs iš jos pasišaipyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius