Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 04 17

G.Oganauskas: norime kurti įprotį, kad reikia žiūrėti ir klausyti būtent LRT

„Norime, kad į portalą užėjęs lankytojas niekada ir nebeišeitų“, – tokiais ambicingais planais LRT RADIJUJE dalijosi Ričardas Baltaduonis, naujasis LRT Interneto departamento vadovas. Kartu su LRT generalinės direktorės Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės pavaduotoju Gyčiu Oganausku šį antradienį pradėję darbą naujose pareigose vadovai neslėpė susiduriantys su turinio gausos iššūkiu, tačiau neabejoja, kad LRT ateitis – lyderio pozicija.
Gytis Oganauskas
Gytis Oganauskas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Ieškos būdų, kaip išnaudoti turinio gausą

G.Oganauskas tikina sau išsikėlęs du tikslus – didinti LRT turinio skaidą ir įvairovę: „Turinio yra begalė, todėl būtina integracija į visas LRT kuriamas platformas – radijo, televizijos, portalo. Imsimės priemonių, kad sukurta medžiaga pasiektų kiekvieną vartotoją.“

LRT generalinės direktorės pavaduotojui antrina ir R.Baltaduonis, teigiantis, kad LRT sukuriamo turinio kiekis yra sunkiai aprėpiamas, todėl be galo svarbu susitelkti į tikslingos auditorijos ieškojimą ir pasiekimą. G.Oganauskas taip pat skatina nepamiršti ir jaunųjų vartotojų bei jų naudojamų technologijų.

„Tarkime, jeigu rodo „Panoramą“, norime, kad į mobiliąją programėlę ateitų pranešimas apie jos pradžią, o transliacija vyktų ne tik per televiziją, bet ir per radiją ir feisbuką. Manau, kad kiekvienai laidai bandysime sukurti planą, siekiant kuo efektyviau pateikti turinį skirtingose LRT platformose. Norime kurti įprotį, kad reikia žiūrėti ir klausyti būtent LRT“, – užtikrintai kalba G.Oganauskas.

Portalą būtina gaivinti, o radiją – pagirti

Naujieji LRT darbuotojai sutaria, kad didžiausią dėmesį reikėtų skirti LRT.lt portalo kaip lyderio pozicijos stiprinimui. Tą padaryti iki šiol, anot jų trūko, ilgalaikės vizijos.

„Portalas šiuo metu funkcionuoja, bet kaip trečias brolis Jonas lietuvių pasakose, kuris yra tik tam, kad būtų. Nieko nestebina ir tai, kad pagal nutylėjimą LRT suprantame siauriau – tik kaip televizijos kanalą, o portalą – mediatekos šaltinį. Tačiau LRT iš esmės yra labai perspektyvus ir daug iššūkių reikalaujantis projektas, todėl norime, kad į portalą užėjęs lankytojas niekada ir nebeišeitų“, – tikina Interneto departamento vadovas, pirmąją darbo dieną užsiėmęs situacijos analize.

G.Oganausko manymu, LRT radijas juda teisinga linkme: „Pats esu nuolatinis LRT radijo klausytojas ir manau, kad jis puikiai atlieka misiją, kurią pats sau esu išsikėlęs. Svarbiausia, kad radijas neprarastų savo turimų pozicijų ir konkuruotų su sparčiai populiarėjančiais komerciniais kanalais.“

Naujasis LRT generalinės direktorės pavaduotojas G. Oganauskas žiniasklaidoje dirba 25 metus, iš kurių pastaruosius 17-ika praleido DELFI kūrybinėje grupėje.

„Žiniasklaidoje dirbu nuo 16 metų, o su M.Garbačiauskaitė-Budriene esu pažįstamas nuo studijų laikų. Tiesa, pastaruosius 17 metų ji buvo tiesioginė mano vadovė, o dabar pradėsime naują iššūkį LRT“, – pasakoja pavaduotojas.

Naujasis Interneto departamento vadovas R.Baltaduonis įkūrė portalą lrytas.lt ir ilgus metus dirbo jo vadovu, o pastaraisiais metais vadovavo didžiausiam internetinės reklamos tinklui Lietuvoje.

„Tikiuosi, jog turima patirtis padės LRT grupei tapti inovatyviai visose platformose“, – LRT.lt anksčiau teigė R. Baltaduonis.

Pagal LRT RADIJO laidą parengė Gabija Kavaliauskaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius