Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 04 05

Gargždai pasisavino Juodkrantės lobį

Sutvarkyti piliakalnius užsimojusi Klaipėdos rajono merija ant turistams skirto lauko stendo prie Kalniškės (Gargždų) piliakalnio pavaizdavo nieko bendra nei su piliakalniu, nei su apylinkių istorija neturintį visame pasaulyje garsų Juodkrantės gintaro lobį, šeštadienį rašo „Lietuvos žinios“.
Lietuvos pajūris: Juodkrantė – ten, kur ošia pušys, kvepia rūkytas karšis ir klykia kormoranai
Juodkrantė / Wikimedia.org nuotr.

Istorikai ir archeologai apstulbę – taip ne tik klastojama istorija, dezinformuojama visuomenė, bet ir pasisavinamas vienas ryškiausių Kuršių nerijos prekės ženklų.  

Pasak Neringos mero Dariaus Jasaičio, Juodkrantė ir išgarsėjo per tą lobį: „Tai mūsų prekės ženklas, atpažįstamas visame pasaulyje nuo 19 amžiaus. O jį panaudojo nieko bendra nei su Juodkrante, net su Gintaro keliu neturintys Gargždai. Na, absurdas, ką čia daugiau pridursi“.

Anot Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus direktoriaus Jono Genio, negalima skelbti turistams, moksleiviams skirtame informaciniame stende klaidinamos informacijos.

Gargždų krašto muziejaus istorikas Marius Mockus tvirtino, kad rengiant piliakalnių tvarkymo projektą net nebuvo samdoma profesionalių archeologų, istorikų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius