Bandydamas surasti aikštelę, kur galėtų papildomai pamokyti vairuoti savo draugę, vilnietis Irmantas pasipiktino – tokios nė už pinigus sostinėje nerasi.
„Visos aikštelės su atitvarais – įvažiuoti neįmanoma. Mielai susimokėčiau, kad galėčiau įvažiuoti, tačiau niekas tokių paslaugų mieste neteikia“, – pasakojo vyras.
Sostinėje veikiančios vairavimo mokyklos naudojasi 4 mieste esančiomis privatininkų aikštelėmis.
„Žemė brangi, todėl mokyklos savo aikštelių neturi. Visi nuomojasi aikšteles, sudaryti važiavimo grafikai“, – aiškino vairavimo mokyklos „Autoklasė“ direktorius Alvydas Jankauskas. Mokyklos priklausomai nuo to, kiek laiko praleidžia vairavimo aikštelėse, žemės savininkams moka mokesčius.
„Kas mėnesį mokykla asociacijai atseikėja 7 tūkst. Lt, o ši sumoka mokesčius žemės savininkams. Aikštelės įrengimas kainuoja milijonus, todėl apie nuosavą galima tik svajoti“, – aiškino Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacijos Vilniaus skyriaus vadovas Kęstutis Jasiulevičius, vadovaujantis ir vairavimo mokyklai „Daugva ir Ko“.
Anot pašnekovo, vargu ar įleisti pavienius asmenis savarankiškai treniruotis aikštelėje apsimokėtų – žala gali būti padaryta didžiulė, o norinčiųjų nedaug.
Vairavimo mokyklos „Dorkanas“ vadovas Audrius Stramkauskas sakė, kad Saugaus eismo centro planuose yra pastatyti dar vieną aikštelę Vilniuje, kuri būtų prieinama ir miestiečiams, tačiau kol kas konkrečių datų nėra.