Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 01 26

Jachtų uostelio valdytojas paaiškės pavasarį

Gegužę turėtų paaiškėti, kas taps Mažųjų laivų ir jachtų uostelio operatoriumi. Šiuo metu šis klausimas svarstomas įvairiuose savivaldybės komitetuose.
Konkursą laimėjęs operatorius į jachtų uostelį turės investuoti keletą milijonų litų.
Konkursą laimėjęs operatorius į jachtų uostelį turės investuoti keletą milijonų litų. / 15min.lt/Egidijaus Jankausko nuotr.

Tiesa, dar nepaskelbus konkurso pasigirdo gandų, kad iš anksto aišku, jog pagal ketinamas kelti sąlygas, šį konkursą gali laimėti vienintelė bendrovė – „Klaipėdos laivų remontas“.

Savivaldybėje bus skelbiami du konkurso etapai: kvalifikacinis atrankos ir operatoriaus parinkimo. Pagrindinė būsimam operatoriui keliama sąlyga – kad būtų užtikrintos papildomos investicijos į uostelį.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Ekonomikos ir strategijos departamento direktoriaus Ričardo Zulco, išgirdus komitetų pastabas, į jas atsižvelgta ir kai kurios sąlygos pakeistos. „Bus kreipiamas didesnis dėmesys į investicijų dydį. Išreikšta nuomonių, kad 4 mln. privalomų investicijų yra per mažai, siūlomi 6 mln. litų. Dėl šio dydžio spręs taryba. Vis dėlto Ekonominio modelio galimybių studija parodė, kad šis uostas ir krantinės nebus labai pelningos, nes egzistuoja veiklų sezoniškumas - laivybos sezonas tęsiasi nuo balandžio iki spalio“, – kalbėjo R.Zulcas.

Iš sąlygų ketinama išbraukti nuostatą, kad būsimas operatorius privalo turėti krantinėje sklypą. „Anot tarybos narių, tai diskriminacinė nuostata, jos atsisakėme. Tačiau laikomės nuomonės, kad paslauga saugoti laivus ant kranto būtina, kitu atveju veiklos bus nepilnos ir neatitiks galimybių studijos nuostatų. Žemę krantinėje operatorius gali ir išsinuomoti. Tad pakeitus nuostatą, dalyvauti konkurse gali ir latviai, panorėję jie gali vežti laivus saugoti į Liepoją“, – sakė direktorius.

Sąlygose patikslinta nuostata dėl vaizdo stebėjimo kamerų. Anot R.Zulco, siekiant užtikrinti krantinių apsaugą turi būti stebėjimo kameros arba atitikmuo – tai gali būti ir teritoriją saugantys žmonės.

„Sulaukėme pastabos dėl keleivius pervežančių laivelių – norima, kad jiems būtų skirta ne mažiau kaip 300 metrų krantinė. Buvome susitikę su Valstybinio jūrų uosto direkcija, padalinsime tas vietas, kur jie galės stovėti žiemos metu ir kur vyks saugus keleivių įsodinimas“, –  sakė R.Zulcas.

Uostamiesčio meras R.Taraškevičius teigė, kad gandai, neva šį konkursą gali laimėti tik viena bendrovė, skleidžiami be reikalo.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius