„Gruodžio mėnesį, palyginus su spaliu, jautėsi pagyvėjimas, klientų truputį buvo padaugėję, tačiau sausį, po Naujųjų metų, vėl jaučiasi kritimas“, – pasakojo „Autovisatos“ direktorius Viktoras Gasiūnas.
„Lyginant su praeitais metais, šiemet klientų sumažėjo apie 20 proc.“, – sakė „Ekipažo“ direktorius Andrejus Plisko. Kalbintų taksi bendrovių vadovai nesiryžo prognozuoti verslo tendencijų, teigdami, kad jos „visiškai neaiškios“.
Mažėjant klientų skaičiui, taksi bendrovės tikino, kad važiavimo kainų nekels. „Kainas paliksime tokias, kokios jos yra“, – teigė „Martono taksi“ direktorius Ričardas Kriukovas.
„Jei įmonėms bus įvestas mėnesini mokestis už automobilius, neturėsime kito pasirinkimo ir turėsime kelti paslaugų kainas“, – teigė „Ekipažo“ direktorius. Dabar šios bendrovės tarifas yra 2 Lt už kilometrą.
Mažėjant pavienių klientų iškvietimams, taksi bendrovės dar laikosi paskutinio šiaudo – sutarčių su įvairiomis įmonėmis. „Greitvila“ direktorius Jonas Barišauskas teigė, kad daugiau nei pusė uždirbamo pelno sudaro šios sutartys. Tačiau „Ekipažo“ direktorius A.Plisko nebuvo toks optimistiškas. „Kadangi turėtų daugėti įmonių bankrotų, neteksime ir dalies sutarčių, o naujas sutartis bendrovės pasirašo vangiau“, – sakė jis.
Klaidina mokestis
„15min“ skaitytojas Valdas Žebrauskas sunerimo, kad, skambinant trumpuoju numeriu, taksi bedrovės įsivedė papildomą 1 Lt iškvietimo mokestį, kuris nuskaitomas tiesiogiai nuo kliento telefono sąskaitos. Tačiau visos kalbintos bendrovės tai paneigė. „Jau ir taip klientų sumažėjo, kas būtų jei dar papildomus mokesčius įvestume“, – svarstė „Autovisatos“ direktorius V.Gasiūnas. „Jokių naujovių nėra, operatoriai ir toliau ima tokius pat mokesčius kaip ir anksčiau, priklausomai nuo kliento naudojamo tinklo“, – pritarė ir „Martono taksi“ direktorius R.Kriukovas.