Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 01 12

Kainų šuoliai taksistų neįsuko

Taksi bendrovėms Vilniuje pastebimai sumažėjo klientų, todėl, siekdamos išlaikyti esamus, atsisako paslaugų kainų didinimo. Taksi bendrovės neatleidžia saitų su įmonėmis, su kuriomis turi pasirašiusios bendradarbiavimo sutartis ir kurios yra pagrindiniai jų maitintojai.
taksi
taksi / Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr.
Temos: 1 Kaina

„Gruodžio mėnesį, palyginus su spaliu, jautėsi pagyvėjimas, klientų truputį buvo padaugėję, tačiau sausį, po Naujųjų metų, vėl jaučiasi kritimas“, – pasakojo „Autovisatos“ direktorius Viktoras Gasiūnas.

„Lyginant su praeitais metais, šiemet klientų sumažėjo apie 20 proc.“, – sakė „Ekipažo“ direktorius Andrejus Plisko. Kalbintų taksi bendrovių vadovai nesiryžo prognozuoti verslo tendencijų, teigdami, kad jos „visiškai neaiškios“.

Mažėjant klientų skaičiui, taksi bendrovės tikino, kad važiavimo kainų nekels. „Kainas paliksime tokias, kokios jos yra“, – teigė „Martono taksi“ direktorius Ričardas Kriukovas.

„Jei įmonėms bus įvestas mėnesini mokestis už automobilius, neturėsime kito pasirinkimo ir turėsime kelti paslaugų kainas“, – teigė „Ekipažo“ direktorius. Dabar šios bendrovės tarifas yra 2 Lt už kilometrą.

Mažėjant pavienių klientų iškvietimams, taksi bendrovės dar laikosi paskutinio šiaudo – sutarčių su įvairiomis įmonėmis. „Greitvila“ direktorius Jonas Barišauskas teigė, kad daugiau nei pusė uždirbamo pelno sudaro šios sutartys. Tačiau „Ekipažo“ direktorius A.Plisko nebuvo toks optimistiškas. „Kadangi turėtų daugėti įmonių bankrotų, neteksime ir dalies sutarčių, o naujas sutartis bendrovės pasirašo vangiau“, – sakė jis.

Klaidina mokestis

„15min“ skaitytojas Valdas Žebrauskas sunerimo, kad, skambinant trumpuoju numeriu, taksi bedrovės įsivedė papildomą 1 Lt iškvietimo mokestį, kuris nuskaitomas tiesiogiai nuo kliento telefono sąskaitos. Tačiau visos kalbintos bendrovės tai paneigė. „Jau ir taip klientų sumažėjo, kas būtų jei dar papildomus mokesčius įvestume“, – svarstė „Autovisatos“ direktorius V.Gasiūnas. „Jokių naujovių nėra, operatoriai ir toliau ima tokius pat mokesčius kaip ir anksčiau, priklausomai nuo kliento naudojamo tinklo“, – pritarė ir „Martono taksi“ direktorius R.Kriukovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius