„Tikėtina, kad dėl šio vėlavimo ir apskritai dėl šildymo sezono pradžios bendrovės vadovams ir atsakingiems darbuotojams buvo ir yra bandoma prisiskambinti į mobiliuosius telefonus. Tačiau dėl spalio 14 d. įvykusių „Omnitel“ ryšio sutrikimų vartotojams ir miesto vadovams galėjo nepavykti to padaryti. Ir nors penktadienį bendrovė „Omnitel“ pranešė, kad „pusantros valandos trukę paslaugų teikimo sutrikimai yra visiškai pašalinti“, bendrovėje „Kauno energija“ „Omnitel“ ryšys vis dar veikia su sutrikimais. Dėl to vis dar gali nepavykti prisiskambinti bendrovės vadovams ir atsakingiems darbuotojams“, – skelbiama pirmadienį išplatintame bendrovės „Kauno energija“ pranešime.
Bendrovės atstovai teigia, kad pradedant šildymo sezoną „Kauno energija“ sulaukia ženkliai daugiau skambučių nei įprasta. Išplatintame pranešime apgailestaujama, kad „ryšio sutrikimai sutapo su vienu iš atsakingiausių šilumos tiekimo bendrovės darbo periodų, kai ryšio paslaugomis naudojamasi ypač intensyviai“.
Bendrovė „Kauno energija“ apie susidariusią situaciją informavo „Omnitel“ ir tikisi, kad įmonės darbui trukdantys ryšio sutrikimai bus skubiai pašalinti.
Papildyta 17.34 val.: „Omnitel“ teigia, kad ryšio problemų turėjo vienas „Kauno energijos“ klientas, šiuo metu jos yra išspręstos.
„Ryšio sutrikimai tikrai buvo pašalinti dar penktadienį, tačiau pirmadienį prieš pietus gavome pranešimą, kad „Kauno energijos“ vienas abonentas tikrai turėjo problemų dėl paslaugos „Dubleris“ veikimo. Kai tik gavome informaciją apie šią problemą, dėjome visas pastangas kuo greičiau ją išspręsti, šiuo metu paslauga šiam abonentui jau veikia gerai. Labai atsiprašome kliento“, – 15min.lt teigė „Omnitel“ Ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.