Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kauno duobių lopymas juda vėžlio greičiu

Nors iš pradžių pavojingiausių duobių lopymui buvo planuojama išleisti 30 tūkst. Lt, po truputį aiškėja, jog suma gali siekti ir 100 tūkst. Lt.
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / Nors iš pradžių pavojingiausių duobių lopymui buvo planuojama išleisti 30 tūkst. Lt, po truputį aiškėja, jog suma gali siekti ir 100 tūkst. Lt.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Situacija vis dar sudėtinga“, – paklaustas apie kauniečių automobiliams grėsmę keliančių duobių gatvėse skaičių, neslėpė savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Daugiau kaip prieš savaitę darbus Kauno gatvėse pradėję bendrovės „Kelių remonto grupė“ specialistai iki šiol spėjo užlopyti tik nedidelę dalį pavojingiausių duobių. Nors iš pradžių savivaldybė kelininkams pateikė užsakymą sutvarkyti maždaug 200 kv. m avarinių duobių, pavojingų vietų miesto gatvėse sąrašas netruko išsiplėsti.

Yra prašančių atlyginti žalą

„Rangovas dirba, užsakymai yra atiduoti. Jeigu dėl tam tikrų priežasčių jie laiku neužtaiso duobės, atsakomybė už trečiųjų šalių patirtą žalą kelyje tenka jiems, – apie sutarties punktą, atsakomybę dėl vairuotojų patirtos žalos perkeliantį rangovui, kalbėjo A.Pakalniškis.
Miesto tvarkymo skyriaus vadovas patvirtino, jog savivaldybę yra pasiekusi ne viena vairuotojo ar draudimo bendrovės pretenzija dėl duobėje apgadintam automobiliui padarytos žalos atlyginimo.
„Dauguma nelaimių įvyko tose gatvėse, kurios yra rangovui pateiktame sąraše. Tad atsakomybė pereis jam“, – konstatavo valdininkas.

Lopo tik gilesnes nei 5 cm duobes

Žiemiškos oro sąlygos kelininkams leidžia duobes lopyti tik vieninteliu būdu – iš pradžių specialia įranga pakaitinus duobę, ji pripildoma karšto bitumo ir skaldos. Dėl didesnės nei įprasta kainos savivaldybės valdininkai užsakė tvarkyti tik tas duobes, kurių gylis viršija 5 cm – anot specialistų, mažesni kelio nelygumai automobiliams nepavojingi.

„Tvarkymas žiemą vis tiek nieko gero neduoda. Be to, ir įkainis didelis“, – duobių skirstymo į pavojingas ir nepavojingas būtinybę grindė A.Pakalniškis. Anot jo, mažosioms duobės teks palaukti vasaros – tuomet ketinama atlikti planinį prasčiausios būklės gatvių remontą.

Pavojingiausių duobių tvarkymas

Kelininkai jau baigė darbus M.K.Čiurlionio g., Tunelio g., K.Baršausko gatvės žiedas, T.Masiulio gatvės žiedas, Panemunės tiltas, T.Masiulio g., Vaišvydavos pl., Raudonojo Kryžiaus g., Marijampolės pl., Veiverių g., J.Pabrėžos g., Vaidoto g., Šauklių g.

Šiuo metu kelininkai dirba Raudondvario plente, Neries krantinėje, Šilainių plente, Juozapavičiaus pr.

Kelininkai planuoja dirbti Nuokalnės g., Savanorių pr. ir Pramonės pr. sankryža, Kariūnų plento įkalnė, Rūko gatvė, Piliuonos g., S.Dariaus ir S.Girėno g., Julijanavos pl., Didžioji g., Verkių g., Prancūzų g., Švenčionių g.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min