-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 01 26

Kauno duobių lopymas juda vėžlio greičiu

„Situacija vis dar sudėtinga“, – paklaustas apie kauniečių automobiliams grėsmę keliančių duobių gatvėse skaičių, neslėpė savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Nors iš pradžių pavojingiausių duobių lopymui buvo planuojama išleisti 30 tūkst. Lt, po truputį aiškėja, jog suma gali siekti ir 100 tūkst. Lt.
Nors iš pradžių pavojingiausių duobių lopymui buvo planuojama išleisti 30 tūkst. Lt, po truputį aiškėja, jog suma gali siekti ir 100 tūkst. Lt. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Daugiau kaip prieš savaitę darbus Kauno gatvėse pradėję bendrovės „Kelių remonto grupė“ specialistai iki šiol spėjo užlopyti tik nedidelę dalį pavojingiausių duobių. Nors iš pradžių savivaldybė kelininkams pateikė užsakymą sutvarkyti maždaug 200 kv. m avarinių duobių, pavojingų vietų miesto gatvėse sąrašas netruko išsiplėsti.

Yra prašančių atlyginti žalą

„Rangovas dirba, užsakymai yra atiduoti. Jeigu dėl tam tikrų priežasčių jie laiku neužtaiso duobės, atsakomybė už trečiųjų šalių patirtą žalą kelyje tenka jiems, – apie sutarties punktą, atsakomybę dėl vairuotojų patirtos žalos perkeliantį rangovui, kalbėjo A.Pakalniškis.
Miesto tvarkymo skyriaus vadovas patvirtino, jog savivaldybę yra pasiekusi ne viena vairuotojo ar draudimo bendrovės pretenzija dėl duobėje apgadintam automobiliui padarytos žalos atlyginimo.
„Dauguma nelaimių įvyko tose gatvėse, kurios yra rangovui pateiktame sąraše. Tad atsakomybė pereis jam“, – konstatavo valdininkas.

Lopo tik gilesnes nei 5 cm duobes

Žiemiškos oro sąlygos kelininkams leidžia duobes lopyti tik vieninteliu būdu – iš pradžių specialia įranga pakaitinus duobę, ji pripildoma karšto bitumo ir skaldos. Dėl didesnės nei įprasta kainos savivaldybės valdininkai užsakė tvarkyti tik tas duobes, kurių gylis viršija 5 cm – anot specialistų, mažesni kelio nelygumai automobiliams nepavojingi.

„Tvarkymas žiemą vis tiek nieko gero neduoda. Be to, ir įkainis didelis“, – duobių skirstymo į pavojingas ir nepavojingas būtinybę grindė A.Pakalniškis. Anot jo, mažosioms duobės teks palaukti vasaros – tuomet ketinama atlikti planinį prasčiausios būklės gatvių remontą.

Pavojingiausių duobių tvarkymas

Kelininkai jau baigė darbus M.K.Čiurlionio g., Tunelio g., K.Baršausko gatvės žiedas, T.Masiulio gatvės žiedas, Panemunės tiltas, T.Masiulio g., Vaišvydavos pl., Raudonojo Kryžiaus g., Marijampolės pl., Veiverių g., J.Pabrėžos g., Vaidoto g., Šauklių g.

Šiuo metu kelininkai dirba Raudondvario plente, Neries krantinėje, Šilainių plente, Juozapavičiaus pr.

Kelininkai planuoja dirbti Nuokalnės g., Savanorių pr. ir Pramonės pr. sankryža, Kariūnų plento įkalnė, Rūko gatvė, Piliuonos g., S.Dariaus ir S.Girėno g., Julijanavos pl., Didžioji g., Verkių g., Prancūzų g., Švenčionių g.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius