Prieš daugiau nei metus Kauno miesto savivaldybė buvo paskelbusi socialinės reklamos konkursą. Jį laimėjo dizainerė Monika Vilčinskienė. Moteris pripažinimo sulaukė už Kauno, kaip šiuolaikinio miesto, įvaizdžio kūrimą. Dizainerė konkursui pasiūlė socialinės reklamos ciklą „Kaunas. Tai – mano miestas, nesvarbu, kur būčiau“.
Kauno miesto savivaldybės nuotr./Kauną reklamuojantys atvirukai pasklido po visą Lietuvą. |
M.Vilčinskienės kurtose reklamose žinomos Kauno vietos vaizduojamos šalia įvairių garsių pasaulio objektų, pavyzdžiui, Čikagos dangoraižių, Egipto piramidžių, Niagaros krioklio krantų, Venecijos gondolų ar Indijos Tadž Mahalo šventyklos.
„Šiai reklamai mes suteikėme socialinės statusą. UAB „Clear Channel Lietuva“ ją pasirinko savo stendams visoje Lietuvoje“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Miesto įvaizdžio ir turizmo skyriaus vyriausioji specialistė Jūratė Baniulienė. Pirmiausia atvirukus primenantys stendai pastatyti Kaune, šiuo metu jų yra ir Panevėžyje, Vilniuje, netrukus juos išvys Šiaulių bei Klaipėdos gyventojai.
Toks reklamos išplitimas buvo netikėtas jos kūrėjai. „Tikrai puiku, kad Kauno vaizdai pasirodė ne tik Kaune, bet ir kituose Lietuvos miestuose. Man tai buvo labai netikėta“, – prisipažino M.Vilčinskienė.
Neįprastus socialinės reklamos stendus galima išvysti didžiuosiuose šalies miestuose. |
Anot dizainerės, turistai mielai perka jos išleistus atvirukus šia tema. „Iš viso išleidau 15 tūkstančių atvirukų, maždaug pusė jau išpirkta. Manau, kad juos perka tie, kurie supranta humorą“, – sakė M.Vilčinskienė.
Pasak „Clear Channel Lietuva“ atstovo Tomo Meleškos, sprendimas konkretaus miesto įvaizdį reklamuoti ne tik jame, bet ir kituose miestuose, nėra naujiena: „Anksčiau taip kituose miestuose buvo reklamuojamas Vilnius ir Panevėžys.“
M.Vilčinskienė šių metų sausį buvo apdovanota kaip įsimintiniausia 2008 metų Kauno menininkė, šį titulą ji pasidalijo su architektu Eugenijumi Miliūnu.