Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 03 24

Keleivių ir krovinių terminalas tenkins ateities uosto poreikius

Koncerno „Achemos grupė“ narė UAB „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ į naujo terminalo statybą planuoja investuoti apie 70 mln. litų. Naujasis terminalas per metus bus pajėgus priimti iki 750 tūkst. keleivių ir apie 500 tūkst. krovininio transporto ir automobilių.
Klaipėdos jūrų uostas
Klaipėdos jūrų uostas / Egidijaus Jankausko/15min nuotr.

2013 metais, kai turėtų pradėti veikti terminalas, jis bus pajėgus aptarnauti 2,5-3 karto daugiau keleivių ir ro-ro transporto nei šiuo metu į Klaipėdos uostą atvyksta per metus. Uosto direkcijos duomenimis, 2009 metais Klaipėdos uoste buvo aptarnauta 175 tūkst. kelių transporto vienetų, o keleivių srautas siekė 272 tūkst. žmonių.

„Šiuo metu projektuotojai, pagal mūsų užsakymą, aktyviai dirba rengdami terminalo antžeminės dalies techninį projektą, kurio galutinį variantą planuojame turėti po kelių mėnesių“, - sako „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo“ generalinis direktorius Benediktas Petrauskas.

Pasak jo, terminalas projektuojamas atsižvelgiant į esamus keleivių ir ro-ro krovinių srautus ir galimo augimo tendencijas. Naujojo terminalo pajėgumai ateityje, augant rinkos poreikiams, galės būti didinami. Pradžioje naujajame terminale planuojama sukurti apie 50 naujų darbo vietų.

„Rengiant terminalo projektą mus konsultuoja ro-ro laivybos linijų specialistai. Terminalas turės būti labai funkcionalus, maksimaliai tenkinti tiek keleivių, tiek krovininio transporto, tiek keltų linijų operatorių poreikius“, - sako B.Petrauskas.

Jis namo, kad terminalas pradedamas statyti pačiu laiku. Šiandien jau pastebimos ro-ro krovinių pervežimo augimo tendencijos, o po kelių metų galima laukti dar didesnio pakilimo.

Terminalo antžeminės dalies statyba ir įrengimas užtruks apie 1,5 metų. Todėl šiandien svarbiausia - kuo greičiau išsispręsti terminalo krantinių statybos klausimą. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau atplėšė vokus su rangovų pasiūlymais, tačiau vienas iš konkurso dalyvių procesą apskundė. Tikimasi, kad įveikus visas kliūtis, krantinių statybą prasidės vasarą.

„Nuo krantinių statybos pradžios momento terminalas turėtų pradėti veikti po 2,5-3 metų, todėl planuojame pirmuosius keltus priimti jau 2013 metų sezoną“, - planuoja B.Petrauskas.
Anot jo, iki to laiko „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“  turi atlaisvinti esamą teritoriją nuo gamybinės veiklos. Dabar čia esantis užterštų vandenų valymo terminalas bus perkeltas į pietinę Klaipėdos uosto dalį, Smeltės pusiasalį.

„Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“, kuriame dirba 33 žmonės, taip pat vykdo skystų krovinių krovą bei katilinių kuro gamybą iš naftos produktų atliekų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius