Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 11

Klaipėdos uoste investicijoms šiemet skirta 131 mln. litų

Klaipėdos uosto investicijoms šiemet skirta 131 mln. litų, o per 10 mėnesių atlikta darbų už 110,9 mln. litų, įvykdyta 84 proc. plano, rašo „Lietuvos žinios“.
Klaipėdos jūrų uostas
Klaipėdos jūrų uostas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Toks lygis dar niekada nebuvo pasiektas. O mažiau pinigų panaudota dėl sutaupytų konkursuose lėšų ir darbų vėlavimų“, – pažymėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktorė Roma Mušeckienė.

Vardydama nebaigtus darbus, R.Mušeckienė negailėjo kritikos rangovams.

„Birių krovinių terminalo geležinkelio projektuotojai net nesugebėjo įvykdyti reikalavimų – uždengti geležinkelio plokštėmis, kad galėtų privažiuoti krovininės mašinos. Projektas perėjo ekspertizę, jie gavo statybos leidimą, o mes žiūrim – nebėra tų plokščių. Dar balandžio mėnesį į tai atkreipėme dėmesį, projektuotojai iš savo lėšų tas plokštes suprojektavo. Bet reikės skelbti atskirą rangovo parinkimo konkursą, nes tų plokščių vertė – per milijoną litų“, – apie 30 mln. litų kainuojančio objekto galimą pabrangimą kalbėjo R.Mušeckienė.

Kitas, anot R.Mušeckienės, daug rūpesčių sukėlęs objektas – bendrovės „Bega“ krantinių ir prieplaukų statyba. Šiuo metu atlikta mažiau nei pusė darbų iš numatytų 52 mln. litų.

„Nebus baigtas laiku, esame apsitarę, kad sutiksime pratęsti terminą 3 mėnesiams, iki kovo. Nevykęs projektas, nes dalis polių būtų neatlaikę projektinės galios, juos teko pailginti 3,5 metro, tačiau ir dabar suprojektuoti dar neatlaiko, reikia kito sprendimo“, – aiškino infrastruktūros direktorė.

Kitas objektas – grūdų terminalo geležinkelis baigtas, bet neuždengtas gelžbetoninėmis plokštėmis.

„Lietuvos žinios“ rašo, jog darbų pirkimą uosto direkcija žada stambinti ir jau kitų metų sąmatoje numatytų objektų projektavimą, techninę priežiūrą bei statybą numatoma įtraukti į vieną konkursą. Taip siekiama, kad direkcija nebeturėtų sąlyčio su keliais projekto dalyviais, kaip yra dabar, o už vykdomą darbą būtų atsakingas pagrindinis rangovas.

R.Mušeckienė taip pat pridūrė, kad sumažėjo įtampa dėl kompanijos „Latvijas tilti“ veiklos tempų.

„Keleivių ir krovinių terminale nuo statybos pradžios iki rudens buvo panaudoti 22 mln. litų, kai visa objekto vertė – 112 mln. litų. Rangovai per pastaruosius 2 mėnesius sugebėjo atlikti darbų už 10,3 mln. litų. Tad matome, kaip stipriai jie pasitempė. Yra tikimybė, kad darbai bus atlikti anksčiau nei planuota“, – sakė R.Mušeckienė.

Šio terminalo jūrinė dalis turi būti pastatyta iki 2013 metų vasaros.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius