Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 16

Klaipėdos uosto direkcija žada stabdyti Keleivių ir krovinių terminalo statybas

Klaipėdos uosto direkcija grasina stabdysianti Keleivių ir krovinių terminalo statybas, jei neatsiras su DFDS konkuruojanti laivybos bendrovė ir jei terminalo operatorius nepasirašys dvišalės sutarties.
Klaipėdos jūrų uostas
Klaipėdos jūrų uostas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Direkcijos spaudimas grindžiamas tuo, kad statyboms vykstant keičiamas techninis projektas, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo teigimu, į Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą, iškėlusį idėją pailginti statomą krantinę 10 metrų, ne kartą kreiptasi prašant argumentuoti, kodėl siekiama pailginti jau statomo terminalo krantines ir kokie laivai prie jų švartuosis.

„Keisdamas techninį projektą iš esmės, vykstant pagrindiniams darbams, operatorius turi prisiimti visą atsakomybę. Antra, jis turi įsipareigoti, kad tokios techninio projekto korektūros tikrai nepakeis statybos terminų ir kainos. Terminalas privalėtų apmokėti pakeitimus, todėl jokio sprendimo kol kas nėra“, – aiškino E.Gentvilas.

Pasak jo, Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą pagrįsti krantinės pailginimo poreikį bendrovė pateikė visą sąrašą „DFDS Seaways“ laivų. Tiek „DFDS Seways“, tiek terminalo atstovai teigia, kad DFDS laivai nėra niekuo išskirtiniai ir jų duomenys pateikti kaip galimi, kadangi DFDS turinti didelę laivybos patirtį.

„Uosto direkcija nėra įsipareigojusi pastatyti naują terminalą DFDS-ui. Jei terminalas planuoja ir įsivaizduoja, kad DFDS turi įsikurti naujame terminale, noriu pasakyti, kad Kairių gatvės (vedančios į tarptautinę perkėlą, DFDS būstinę) nėra prasmės rekonstruoti, jei ten nebus vilkikų (ro-ro) terminalo. Pabrėžiu, kad terminalo infrastruktūros statyba bus sustabdyta galimai dėl dviejų priežasčių: jei terminalo valdytojai nepasirašys su mumis dvišalės sutarties, ir antra, jei bus kalbama tik apie DFDS laivus“, – poziciją dėstė E.Gentvilas.

Jo teigimu, „DFDS Seaways“ niekada neprašė pastatyti naujo terminalo, jį pastatyti prašė Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas ir taip nuspręsta siekiant atvesti naują su „DFDS Seaways“ konkuruojančią laivybos kompaniją.

Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo vadovas Benediktas Petrauskaskas nuo komentarų susilaikė ir teigė, kad artimiausiu metu paskelbs oficialią terminalo poziciją šiuo klausimu.

Anot B. Petrausko, nebūtina viešai diskutuoti ir apie derybas su galimomis naujomis laivybos kompanijomis, kadangi tai komercinė paslaptis. Tačiau, pridūrė jis, derybos vyksta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius