Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 01 09

Kovai su pūga – Darbo kodekso pakeitimai

Susidarius ekstramalioms sąlygoms Lietuvos keliuose, Susisiekimo ministerijoje surengtas skubus ministro, Automobilių kelių direkcijos bei kelius valančių įmonių atstovų susirinkimas. Eligijus Masiulis su kelininkais tarėsi, kaip efektyviau gerinti eismo sąlygas esant tokiai situacijai.
Vakarienė su E.Masiuliu aukcione sukėlė ypatingą pasisekimą
Susisiekimo ministras E.Masiulis / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Aptarė nelaimės priežastis

„Analizuosime galimybę ateityje kilus ekstremalioms situacijoms uždaryti kai kuriuos kelio ruožus“, – po susitikimo žurnalistams šnekėjo Eligijus Masiulis.

Pasak jo, jei kelių tarnybos būtų operatyviai informuojamos apie eismo įvykius bei kitas situacijas, nebūtų kilusi skaudi nelaimė Panevėžyje. „Jei kelių tarnybos būtų gavusios pranešimą apie avariją, ten būtų pastatyti laikini kelio ženklai ir atvažiavę ugniagesiai būtų pamatę. Kelininkai apie nelaimę sužinojo tik iš žiniasklaidos“, – teigė ministras. Pasak jo, pagalbos tarnyba 112 informaciją apie nelaimes keliuose pranešti turi ir kelininkams.

Kurs naują informacinę sistemą

Taip pat aptarta galimybė kurti naują informacinę sistemą, kurioje būtų visa informacija apie Lietuvos kelių padėtį – tada tiek vairuotojai, tiek tarnybos galėtų geriau įvertinti veiksmų galimybes.

Kaip informavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas, iš ES fondų jau gauta 20 mln. Lt šiam projektui įgyvendinti. Informacinė sistema bus pradėta kurti jau šiemet.

Keis Darbo kodeksą

Viena pūgos diena Lietuvai kainuoja 1–2 mln. Lt, sakė V.Puodžiukas.
Pūgos ir slidūs keliai privers pakoreguoti ir Darbo kodeksą – jau pavasario sesijoje Vyriausybė Seimui teiks svarstyti Darbo kodekso pataisas, susijusias su darbu esant ekstremaliai padėčiai.

„Pagal dabar galiojantį Darbo kodeksą žmogus negali dirbti daugiau nei 12 valandų per parą, tačiau buvo konkrečių atvejų, kai snigo 13 ar visas 20 valandų be pertraukos. Tada kelininkai po 12 valandų darbo sustoja ir eina namo ilsėtis, kai vis dar pusto. Taip valymas ir sutrinka“, – šnekėjo E.Masiulis. Pasak jo, bus inicijuojamos pataisos, kurios abipusiu darbdavio ir darbuotojo sutarimu leis dirbti ilgiau esant atitinkamai situacijai.

Pūgos kaina – milijonas

Kelio valymo darbams trukdo ir Finansų ministerijos skolos Lietuvos automobilių kelių direkcijai – šiuo metu jos siekia daugiau nei 400 mln. Lt. „Jei yra ekstermali situacija, pinigų reikia rasti“, – sakė E.Masiulis.

Bus siekiama, kad skolos būtų grąžintos pirmaisiais šių metų mėnesiais. Neturėdama pinigų, Kelių direkcija negali atsiskaityti su valymo įmonėmis. „Viena pūgos diena Lietuvai atsiėjo vidutiniškai 1–2 mln litų“, – kalbėjo Kelių direkcijos generalinis direktorius V.Puodžiukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius