„Dauguma mokytojų yra paruošti standartizuotai mokymo sistemai, kuri pagrįsta prielaida, kad yra tam tikra žinių visuma mokiniams, kurią gavus jie turės bazinį išsilavinimą sėkmingam gyvenimui visuomenėje, bet čia yra industrinės visuomenės principas. Mes kalbame apie tai, kad reikia asmenybių, kuriančio, laisvo žmogaus, kuris pats sau kuria darbo vietą, kuris dirbs darbus, kurių dar niekas nedirbo ir t.t.”, – laidoje „Ryto espresso“ kalbėjo M.Laužikaitė.
Ji pasakojo, kad projekte, pasitelkę įvairius kūrybinius metodus, dirba skirtingų sričių profesionalai. Vienas jų – tai mokslininkas, geologas Simonas Saarmannas, kuris sugeba paaiškinti abstrakčius dalykus kasdienėmis situacijomis:
„Vienoje mokykloje, dirbdamas su pradinukais, jis jiems aiškino, kaip po vandeniu formuojasi žemės sluoksniai. Tam jis pasitelkė paprastą, seną kilimą, ir vaikai, sugulę ant kilimo, stumdami vieni kitus, suprato, kaip, slenkant paviršiui, formuojasi kalnai“, – pasakojo M.Laužikaitė.
Pasak jos, projektu didesnį poveikį pavyksta padaryti mažesniuose miestuose, nes ten poreikis sutikti kitą žmogų, atvirumas patirtims ir eksperimentavimui yra daug didesnis.