„Tyrimo rezultatai tik dar kartą parodo, kad mūsų pasirinkta strategija pasiteisina: skaitytojai vertina mūsų komandos teikiamą greitą, objektyvią ir tikslią informaciją, technologinių ir rinkodarinių naujovių diegimą ir, žinoma, tai, kad turi galimybę patys dalyvauti laikraščio turinio kūrime“, – sako bendrovės „15 minučių“ generalinis direktorius Tomas Balžekas. Jo teigimu, šiuo sudėtingu laikotarpiu pasiekti tokių rezultatų – labai didelis laimėjimas. „Mūsų laikraštis leidžiamas tris kartus per savaitę, todėl šie tyrimo rezultatai – didžiausias viso žaliojo kolektyvo darbo pripažinimas“, – negaili pagyrų kolegoms T. Balžekas.
„15 minučių“ vadovas įsitikinęs, kad netrukus laikraštis „15 min“ bus skaitomiausias ir Kaune, kur, tyrimo duomenimis, nors ir minimaliu atotrūkiu, vis dėlto yra antroje vietoje pagal vidutinę skaitytojų auditoriją: „Vieną mūsų laikraščio numerį laikinojoje sostinėje skaito vidutiniškai 81,6 tūkst., tuo metu „Kauno dieną“ – 88,6 tūkst., tačiau vienintelius konkurentus lenkiame bendra skaitytojų auditorija, kuri yra 160,8 tūkst.“. Laikraščio „Kauno diena“ numerį vidutiniškai skaito 147,5 tūkst. Kauno gyventojų.
Laikraštis „15 min“ yra leidžiamas tris kartus per savaitę Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gyventojams. Leidinio tiražo auditą kasmet nuo 2008 m. atlieka audito kompanija „Ernst&Young Baltic“. Nuo šių metų „15 min“ leidėjai perėjo prie kartą per ketvirtį atliekamo tiražo audito.