Tiesiogiai

Tiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentaraiTiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentarai

2011 11 29

LESTO: „Per parą elektros tiekimas atstatytas daugiau kaip 50 tūkst. vartotojų“

AB LESTO duomenimis, lapkričio 29-osios vidurdienį elektros tiekimą liko atstatyti 7800 vartotojų.
Iš rinkos stumiamų 75 W galingumo lempučių pardavimas ES  pastaruoju metu išaugo 35 proc.
Iš rinkos stumiamų 75 W galingumo lempučių pardavimas ES pastaruoju metu išaugo 35 proc. / „15min“ nuotr.
Temos: 1 LESTO

Šiuo metu gedimus šalina 281 brigada. Iki dienos pabaigos planuojama pašalinti daugumą vidutinės įtampos tinkle įvykusių incidentų. Šiandien bendrovės kontaktų centras registruoja vartotojų tik dabar pastebėtus pavienius gedimus, įvykusius žemos įtampos tinkle. Po lapkričio 28-osios gamtos stichijų per pirmą parą bendrovė elektros tiekimą atstatė daugiau kaip 50 tūkst. elektros vartotojų.

LESTO duomenimis, 12 val. be elektros likusių vartotojų užfiksuota:

Gargžduose – apie 2400, Vilniaus m. ir raj. – apie 600, Kauno m. ir raj. – apie 500,
Prienų raj. – 450, Ukmergės, Šakių  rajonuose ir Druskininkuose – po 300,
Raseinių raj. – apie 250, Jonavos ir Kaišiadorių raj. – po 200,
Biržų, Kretingos, Plungės, Trakų rajonuose – po 150,
Kelmės ir Utenos rajonuose – po 130,
Šilutės raj. – apie 120, Tauragės,
Telšių ir Panevėžio rajonuose – po 100,
kituose rajonuose – po kelias dešimtis vartotojų.

Kad elektros tiekimas būtų atstatytas per galimą trumpiausią laiką, gamtos stichijų sukeltus gedimus skirstomajame tinkle LESTO šalina pagal bendrovės ekstremalių situacijų likvidavimo tvarką. Vadovaujantis šiuo sprendimu, gedimai šalinami maksimaliai pasitelkiant bendrovės ir rangovų personalą bei techniką. Greičiau pašalinus gedimus viename rajone, brigados perkeliamos į kitus rajonus. Klientų informavimui ir gedimų registracijai pasitelkiama kelis kartus daugiau konsultantų nei įprastomis dienomis. Per praėjusią dieną kontaktų centras priėmė 22415 elektros vartotojų skambučių. Į neatsakytus skambučius konsultantai atsako per valandą, jei skambinantis asmuo palieka savo balso įrašą, patvirtindamas pageidavimą būti pasiekiamas nurodytu telefonu.

Pasak LESTO Dispečerinio centro Režimų planavimo skyriaus vadovo Ervino Pareigio, bendrovė sulaukia įvairių atsiliepimų bei klientų prašymų skubiau atstatyti elektros tiekimą. „Tai suprantama, juk kiekvienam vartotojui elektra yra labai reikšminga. Tačiau masinių atsijungimų atvejais pirmiausia turime pašalinti stambius gedimus, kurie yra susiję su elektros tiekimu didžiausiam vartotojų skaičiui. Dažniausiai šie gedimai būna užfiksuoti vidutinės įtampos tinklo dalyje. Po to, palaipsniui pereinama prie pavienių indicentų šalinimo žemos įtampos tinklo dalyje – tai taip pat užima nemažai laiko ir pastangų“, – teigia E. Pareigis.

„Nuoširdžiai dėkojame mūsų klientams už jų supratimą ir kantrybę. Matydami, kokiomis, dažnai itin sunkiomis, sąlygomis, mūsų žmonėms tenka šalinti gamtos stichijų sukeltus padarinius, dirbant nuo ankstyvo ryto iki vėlumos, kai kurie gyventojai ir seniūnai siūlo savo pagalbą“, – sako E. Pareigis.

LESTO atstovas primena, kad siaučiant gamtos stichijoms ar po jų, būtina laikytis saugaus elgesio reikalavimų. Tik atsakingi ir apdairūs veiksmai padeda išvengti nelaimingų atsitikimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius