Bendradarbiavimo sutartyje numatoma, kaip laipsniškai optimizuoti mieste nusidriekusių geležinkelių veiklą ir kompensuoti pasekmes aplinkai.
„Lietuvos geležinkeliai“ įsipareigojo per dešimtmetį visiškai sutvarkyti Klaipėdos stoties kelyną, Pauosčio kelyną, perduoti dalį stoties teritorijos savivaldybei. Taip pat bendrovė turės parengti geležinkelio mazgo veiklos optimizavimo galimybių studiją, numatyti Klaipėdos geležinkelio stoties krovos apimčių mažinimą.
Tuo tarpu Klaipėdos savivaldybė įsipareigotų derinti visus su bendrovės projektais susijusius dokumentus kuo trumpesniais terminais ir teikti paramą.
Bendradarbiavimo sutartyje numatyta, kad savivaldybė perims ir pėsčiųjų tiltą per geležinkelius. Šitokia „dovana“ jau sukėlė diskusijų – šildomo tilto išlaikymas kainuotų papildomų lėšų iš miesto biudžeto.
Bendradarbiavimas su „Lietuvos geležinkeliais“ bus analizuojamas kitą savaitę vyksiančiame miesto tarybos posėdyje.