„Girdime bendruomenės iššūkius, sieksime palengvinti mokytojams darbą, kad tikrai būtų labiau mokyklos prisitaikiusios dirbti su vaikais, turinčiais specialiųjų poreikių“, – ketvirtadienį LRT radijui sakė švietimo, mokslo ir sporto viceministras Jonas Petkevičius.
„Peržiūrėsime ir programas, kad jos būtų labiau pritaikytos dirbti su vaikais, turinčiais specialiųjų poreikių“, – pridūrė jis.
Anot ministerijos atstovo, pernai rugsėjį startavusiam įtraukiajam ugdymui visiškai pasiruošta nebuvo, todėl ministerija atnaujino specialią darbo grupę, kur dėl sistemos tobulinimo tarsis su nevyriausybininkais, pedagogais.
J.Petkevičiaus teigimu, darbo grupė aiškinsis, kaip specialiųjų poreikių vaikams labiau pritaikyti vadovėlius, egzaminus.
Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos prezidentas Dainius Žvirdauskas sakė, kad darbas su specialiųjų poreikių vaikais yra sudėtingas, nes kiekvienas toks mokinys yra unikalus, jiems ugdyti reikia patirties, tai sudėtingas darbas.
„Mokytojų trūksta, atskirais atvejais mokytojai perdega ir palieka šią specialybę“, – LRT radijui sakė D.Žvirdauskas.
Nuo 2024 metų rugsėjo visos bendrojo ugdymo mokyklos ir darželiai turės priimti specialiųjų poreikių vaikus, jei jų tėvai, pasitarę su specialistais, nuspręs, kad lankyti bendrojo ugdymo įstaigą jų vaikui yra geriausia.