Vilniuje kitą savaitę turėtų nutūpti pirmosios Vilniaus oro uosto naujokės – Ukrainos oro bendrovės „Donbassaero" – lėktuvas, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“. Kiek užsienio oro vežėjų paseks šiuo pavyzdžiu, neaišku, nors iki vasaros sezono liko vos mėnuo.
Kiek ramiau atsipūsti gali nebent Europos Sąjungos institucijų tarnautojai. Darbą Briuselyje nuo kovo 30-osios jie galės pasiekti su Belgijos bendrove „Brussels Airlines". Neišsipildė viltys, kad latvių bendrovė „airBaltic“, šį žiemos sezoną atšaukusi 8 maršrutus, juos atnaujins vasarą. Didžiausia vežėja Vilniaus oro uoste pristatė vos 6 naujo sezono maršrutus. Iš Vilniaus „airBaltic“ tiesiogiai skraidys į Kopenhagą, Milaną, Miuncheną, Stokholmą, Taliną ir Rygą.
Nors susisiekimo ministras Eligijus Masiulis nelinkęs atskleisti, kokios užsienio oro bendrovės taps naujokėmis Vilniuje, skrydžių tvarkaraščius, be Ukrainos ir Belgijos oro vežėjų, rengia ir Rusijos „Aeroflot". Ši skraidins į Maskvos Šeremetjevo oro uostą. „Aeroflot" ketino leistis Lietuvoje nuo kovo 1-osios, bet savo parke nerado laisvo orlaivio.
Į Vilnių iš Maskvos skris ir Tarptautinio Vilniaus oro uosto senbuvė Rusijos „UtAir" – šios bendrovės lėktuvai kyla iš Maskvos Vnukovo oro uosto. Lietuvos aviacijos atstovai neprarado vilties, kad po mėnesio ar šiek tiek vėliau Vilniuje leisis ir Olandijos bendrovės KLM lėktuvai – skraidins iš Amsterdamo.
Tikimasi ir sėkmingos derybų baigties su Gruzijos oro linijomis – tokiu atveju iš Lietuvos sostinės oru bus galima pasiekti Tbilisį. Bet vilčių, kad Europos kultūros sostinė bus lengvai pasiekiama iš Londono, Paryžiaus arba Romos, dar mažai. Kol kas nesėkmingos ir į Ispaniją skraidinančių įmonių paieškos.