Pirmadienį per pietus Vilniuje po daugiau nei mėnesio pertraukos nusileido lėktuvas iš Briuselio. Tarp Belgijos ir Lietuvos sostinių jis pietų metu kursuos 4 kartus per savaitę. Išankstinį šių skrydžių tvarkaraštį pamatę būsimieji „Brussels Airlines“ avialinijų klientai suskubo piktintis, kad skrydžiai suplanuoti nepatogiu laiku. Tą vakar pripažino ir Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Tomas Vaišvila. Anot jo, Briuselis iš pradžių nori įsitikinti, kad Vilniaus oro uostas „pasiruošęs dirbti“ su naujomis oro kompanijomis, o vėliau bus deramasi ne tik dėl patogesnio ir dažnesnio skrydžių laiko, bet ir dėl naujų krypčių.
Skrydžių iš Vilniaus daugiau kaip perpus sumažėjo žiemą, oro bendrovei „airBaltic“ panaikinus dalį skrydžių, o „flyLAL-Lithuanian Airlines“ sustabdžius veiklą.
Rengiasi investicijoms
Vakar susitikime su Vilniaus meru Viliumi Navicku Vilniaus oro uosto vadovas susitarė, kad savivaldybė padės išjudinti uosto plėtros klausimą.
„Kol kas nėra patvirtinto uosto plėtros detaliojo plano, todėl labai sunku tartis su naujomis kompanijomis dėl skrydžių. Jos nori statyti savo bazes bei kitaip investuoti į Vilniaus oro uostą, tačiau mes kol kas apie tai su bendrovėmis net negalime kalbėti“, - nuogąstavo T.Vaišvila.
Mes žadėjo per keletą mėnesių šią, beveik 3 metus mirties taške užstrigusią problemą, išspręsti.
T.Vaišvila taip pat žadėjo, kad nuo gegužės lėktuvai iš Vilniaus turėtų kilti į Amsterdamą, Berlyną, ir galbūt Londoną.
Iš viso šiemet vasaros sezonu iš Vilniaus oro uosto skraidins 13 bendrovių, tiesiogiai skraidinsiančios į 16 miestų. Pernai vasaros sezono laikotarpiu 13 bendrovių siūlė tiesioginius skrydžius 37 kryptimis.