Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 11 20

Parodos gatvės Kaune rekonstrukcija bus baigta po dviejų savaičių

Nuo gruodžio pradžios šiuo metu rekonstruojama Parodos gatve galės važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir lengvieji automobiliai. Darbus vykdantys kelininkai jau paklojo du asfaltbetonio sluoksnius, baigia dėti gatvės bortus, montuoja apšvietimo ir troleibusų linijų atramas.
Parodos kalnas
Parodos kalnas / Kaunas.lt nuotr.

Viešojo transporto eismas Parodos gatvėje buvo atnaujintas rugsėjį. Dėl darbininkų saugumo šoniniai gatvės ruožai buvo atitverti apsauginėmis tvorelėmis, tad likęs važiuojamosios dalies ruožas buvo per siauras dideliems automobilių srautams. Nuo gruodžio pradžios kelininkai darbus tęs šaligatvio zonoje – klos plyteles, tvirtins kalno šlaitus, skelbia Kauno savivaldybė. 15min.lt primena, kad miesto valdžia žadėjo visus darbus baigti iki mokslo metų pradžios.

Sutvirtino visą gatvės pagrindą

Asfaltuojant gatvę buvo pakloti du asfaltbetonio sluoksniai, tačiau iš viso jų bus trys. Paskutinįjį sluoksnį kelininkai užlies rekonstrukcijos pabaigoje.

„Visoje įkalnėje buvo sutvirtintas gatvės pagrindas. Būtent jam apatinis asfalto sluoksnis perduoda visą transporto sudaromą apkrovą. Viršutinis asfalto sluoksnis tik apsaugo nuo atmosferos veiksnių. Šis modifikuoto bitumo dangos sluoksnis yra atsparus temperatūrų pokyčiams, todėl tarnaus ilgiau", – pasakojo bendrovės „Laboratorinių bandymų centras" techninis prižiūrėtojas Valius Knokneris.

Dalis šaligatvio – dviračiams

Kauno dviratininkų bendruomenė ne kartą yra atkreipusi miesto vadovų dėmesį į tai, kad Parodos gatvėje galėtų būti įrengtas ir dviračių takas. Specialistų vertinimu, dabartinis kalno šlaitu einantis takas yra pernelyg status ir nesaugus. Pasak Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, Parodos gatvės rekonstrukcijos techniniame projekte nebuvo numatyta įrengti dviračių taką.

„Projektuotojai teigia, kad esant tokiam stačiam nuolydžiui, turi būti mažinamas dviratininkų greitis. Be to, jie atkreipia dėmesį į tai, kad ties vienu posūkiu susiaurėja šaligatvis. Paprašėme jų rasti techninių sprendimų, leidžiančių pakoreguoti techninį projektą ir skirti dešiniojo šaligatvio dalį dviratininkams", – teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas A.Pakalniškis.

Įrengs papildomą juostą

Dalis rekonstrukcijos darbų vyksta ir K.Petrausko gatvės atkarpoje. Šiuo metu čia montuojamos apšvietimo atramos, klojami šaligatviai. Kelininkai ties posūkiu į Vydūno al. pradėjo papildomos eismo juostos įrengimo darbus. Šioje vietoje gatvę išplatinus iki 17 metrų ir įrengus papildomą eismo juostą, vairuotojai be kliūčių galės iš K.Petrausko gatvės pasukti į dešinę.

Įkalnės viršuje iš šioje vietoje rastų istorinio grindinio akmenų kelininkai suformavo senąjį grindinį priminsiantį fragmentą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius