-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 12 10

Partijos per šiuos rinkimus reklamai išleido mažiau

Daugiausia iš politinės reklamos per šiuos Seimo rinkimus uždirbo televizija TV3 televizija – 2,6 mln. litų. Politinei reklamai šiais metais išleista gerokai mažiau pinigų nei per Seimo rinkimus prieš ketverius metus, rašo „Verslo žinios“.
Neseniai rinkėjų el. pašto dėžutes pasiekė laiškas su prisegta prezentacija, kurioje vienas politikas ateinančiuose Seimo rinkimuose ragina balsuoti už jį.
Politinė reklama / E.Ovčarenko nuotr.

„Per šiuos rinkimus labai padaugėjo pavienių kandidatų reklamos ir sumažėjo partijų reklamų. Taip pat kai kurios partijos nesireklamavo“, – teigia Ramunė Malinauskienė, reklamos planavimo agentūros „Omnicom Media Group“ vadovė.

R.Malinauskienė pateikė tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenis, remiantis jais, 2012 metais rinkimams politikai išleido 53 proc. mažiau pinigų nei per 2008 metų Seimo rinkimus. Šiemet partijos ir kandidatai išleido 5,5 mln. litų, o 2008 metais – 11,7 mln. litų. Partijų reklamų sumažėjo 84 proc., o kandidatų reklamos padaugėjo 24 proc. Vyriausiosios rinkimų komisijos duomenimis, daugiausia pajamų per šiuos rinkimus į Seimą gavo televizijos LNK ir TV3, atitinkamai 1,2 mln. litų ir 2,6 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius