Pastarąsias dvi savaites visus varginęs karštis lėmė ir avaringumo padidėjimą mūsų šalyje. Liepos 1–18 dienomis per eismo įvykius žuvo 25 žmonės, praėjusiais metais per tą patį laikotarpį – 17-a. Tarp žuvusiųjų – 15 vairuotojų, 5 keleiviai, 2 dviratininkai, 1 pėsčiasis. Eismo nelaimės, per kurias žuvo žmonių, įvyko įvairiu paros metu: naktį, ryte, taip pat vakare.
Siekdami dar kartą atkreipti vairuotojų dėmesį į saugumą kelyje, akcentuojame, kad vasarą, esant aukštai temperatūrai, greičiau pavargstame, mažėja dėmesys, sulėtėja reakcija. Dėl karščio gali deformuotis asfaltuota kelio danga, transporto priemonių padangos. Atsižvelgiant į tai, pagal galimybes reikėtų atsisakyti neatidėliotinų kelionių arba išvykti anksti ryte, ar vakare, atslūgus karščiui. Važiuojant automobiliu, kuriame yra kondicionierius, atsiminti, kad komfortiškiausia temperatūra – 18–20 laipsnių. Kartu nepamiršti pasiimti vandens atsigaivinti ir iš anksto įsitikinti, ar transporto priemonė yra techniškai tvarkinga.
Pasirūpinti variklio aušinimo skysčiu, vandeniu valytuvams, patikrinti padangų būklę. Aukšta temperatūra pagreitina padangų susidėvėjimą ir susilpnina protektorių. Nepakankamas oro slėgis, per didelė apkrova, kiti faktoriai gali gerokai padidinti šilumą padangose ir, kai peržengiama kritinė temperatūra, ji gali suplyšti ar sprogti. Vertėtų prisiminti, kad važiuojant kuo didesniu greičiu padangos dar labiau kaista. Be to, automobilį pagal galimybes reikėtų statyti ne susuktais ratais ar ant šaligatvio bortelio.
Viena pagrindinių vairuotojo taisyklių – nesėsti prie vairo išgėrus alkoholio ar pavartojus kitų psichiką veikiančių medžiagų (vaistų, narkotikų).
Viena pagrindinių vairuotojo taisyklių – nesėsti prie vairo išgėrus alkoholio. Automobilio keleiviai taip pat turi būti sąmoningi: nevažiuoti automobiliu pro langą iškišę rankų, galvos (kojų), nešūkauti, nesiklausyti per garsiai muzikos. Tai blaško vairuotojo dėmesį. Beje, pro atidarytus langus gali įskristi vabzdžių (pvz., vapsva, širšė), tačiau dėl to nereikėtų kelti panikos, o iš karto sustoti ir leisti jam išskristi.
Galiausiai galime tik konstatuoti, kad kiekviena kelionė pirmiausia priklauso nuo mūsų pačių atsakingumo ir tinkamo požiūrio į saugumą kelyje.