Trečdalį miestiečių labiausiai džiugina atpigęs nekilnojamasis turtas, o kiek mažiau nei dešimtadalis apklaustųjų viena geriausių sunkmečio permainų laiko krintančias maisto produktų kainas, rodo savaitraščio „Veidas“ skelbiama tyrimų bendrovės „Prime consulting“ apklausa.
Pastaruoju metu vis dažniau pasigirstančius pranešimus apie ekonomikos atsigavimo požymius beveik du penktadaliai miestiečių priima tik kaip siekį nuraminti visuomenę. Dar maždaug antra tiek apklaustų gyventojų sako sprendžiantys iš asmeninės padėties, o ji į gera kol kas nesikeičianti.
Ekonomikos atsigavimo signalų iš tiesų pastebi ir jais džiaugiasi vos 5,8 proc. apklausos dalyvių.
Paklausti, kurias iš šio meto permainų vertina labiausiai, 54,4 proc. apklaustųjų nurodo jų nematantys.
Atpigusį nekilnojamąjį turtą nurodė 33,2 proc., sumažėjusias maisto produktų kainas – 8,8 proc. apklaustųjų.
Prie gerų permainų mažinamą valstybės tarnautojų skaičių nurodė 3 proc., padidėjusią savitarpio pagalbą – 0,4 proc. apklaustųjų. 0,2 proc. apklaustųjų prie gerų permainų nurodė galimybę studentams gauti studijų kreditą.
„Veido“ užsakymu tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Prime Consulting“ apklausa atlikta 2009 m. spalio 5–7 d., apklausta 500 didžiųjų Lietuvos miestų gyventojų.