„Lietuvos kaip turistinės šalies, patrauklios atostogoms, anksčiau tokiais būdais nereklamavome. Kai kuriuose miestuose reklaminė Lietuvos kampanija vykdoma jau nuo balandžio mėnesio, todėl galime užtikrintai pateikti vertinimus, kad projektas tikrai pasiteisino ir bus tęsiamas iki rudens mėnesio, o paskui – prieš kitą turistinį sezoną. Lietuvos turizmo atstovybių užsienyje nuomone, ypač efektyvi yra šalies lauko reklama“, – teigia Valstybinio turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė.
Lenkijoje reklaminė Lietuvos kampanija buvo vykdoma Olštyne, Balstogėje bei Varšuvoje ir apėmė lauko reklamą stotelėse, vitrinose, ant autobusų, taip pat reklamą internete, viešajame transporte ir spaudoje (dienraščiuose „Newsweek Polska“, „Gazeta Wyborcza“, „Gazeta Olsztynska“ ir kt. pasirodė pavasarį). Pasitelktas ir sporto renginio rėmimas – balandžio 27 d. Varšuvoje vykusio bėgimo „Skandia Maraton Langteam“ vienos rungties nugalėtojui įsteigtas specialus VTD prizas – savaitgalis Druskininkuose.
Vokietijos sostinėje Berlyne bei Hamburge ir Frankfurte miestiečiams Lietuva buvo irgi reklamuojama pasitelkiant vietos spaudą („Berliner Zeitung“, „Berliner Kurier“, „Hamburger Abendblatt“ ir kt.), lauko reklamą stotelėse ir vitrinose, reklamą viešajame transporte bei internete. Beveik mėnesį reklaminė Lietuvos sklaida buvo vykdoma ir Hamburgo oro uoste.
Šią vasarą ir rudenį į Lietuvą bus viliojami kine apsilankę Maskvos ir Sankt Peterburgo gyventojai – prieš filmą didžiuosiuose ekranuose bus sukami patrauklūs klipai apie šalį. Taip pat reklaminė medžiaga nuo šiandien pradedama publikuoti laikraščiuose „Argumenty i Fakty“ ir „Komsomolskaja Pravda“, ji bus papildyta lauko reklama ir reklama internete. Rugpjūčio mėnesį planuojamas Lietuvos savaitės renginys viename iš Maskvos prekybos centrų.