Ministras įmonių vadovus supažindino su pluoštu vartotojų skundų, kurie ministeriją pasiekė per keletą mėnesių. Paprasti vartotojai dažniausiai reiškia pasipiktinimą, kad už nedidelę skolą elektra išjungiama be jokio perspėjimo, o kad ji vėl būtų įjungta, reikia laukti penkias dienas ir mokėti 150 litų baudą. Visiškai nesprendžiamos sodininkų problemos dėl elektros tiekimo infrastruktūros nuosavybės. Įmonės piktinasi nepatikimu ir nestabiliu elektros tiekimu, dėl ko kartais patiriama materialinė žala, teigiama išplatintame pranešime.
„Susidaro įspūdis, kad skirstomieji tinklai labai agresyviai elgiasi su atsitiktiniais skolininkais, tuo tarpu piktybiški elektros vagys kažkaip sugeba išvengti teisingumo. Įmonės privalo elgtis ne tik teisėtai, bet ir teisingai kiekvieno vartotojo atžvilgiu“, – kalbėjo energetikos ministras A.Sekmokas.
Ministras įpareigojo Rytų skirstomųjų tinklų ir Vakarų skirtomųjų tinklų vadovus artimiausiu metu pateikti planą, kokių žingsnių imsis elektros skirstymo bendrovės, kad minėtos problemos būtų išspręstos ir nesikartotų. „Aš taip pat norėsiu žinoti, ar jūs pakankamai laiko ir dėmesio skiriate bendravimui su klientais, ar nereikėtų įmonėse struktūrinių reformų, kurios padėtų užtikrinti permainas“, – teigė energetikos ministras.
Elektros skirstymo bendrovių vadovai patikino šiuo metu renkantys visą informaciją apie vartotojų skundus. Artimiausiu metu jie pažadėjo pateikti savo išvadas, kaip reikia pertvarkyti įmonių darbą.