Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Signalizacijoms rengia apynasrį

Anot apsaugos specialistų, daugiabučių kiemuose dažniausiai kaukia seni automobiliai, kuriems reikalavimų neatitinkančias pigias signalizacijas montuoja „garažiniai“ meistrai.
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Anot apsaugos specialistų, daugiabučių kiemuose dažniausia kaukia seni automobiliai, kuriems reikalavimų neatitinkančias pigias signalizacijas montuoja „garažiniai“ meistrai.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
A A

Miesto valdžia kreipėsi į Susisiekimo ministeriją ir Standartizacijos biurą, prašydama įvesti bendrą reikalavimų sistemą visoms signalizacijoms. Taip tikimasi palengvinti kovą su naktimis kaukiančiais ir gyventojų ramybę drumsčiančiais automobiliais.

Pasak miesto vadovų, suveikiančios signalizacijos daugiabučių kiemuose nuolat žadina gyventojus, drumsčia rimtį.

„Suveikusios signalizacijos kelia didžiulį triukšmą, o naktį trikdo žmonių miegą. Ypač daug problemų kyla tais atvejais, kai signalizacija sugenda ar transporto priemonės savininkas būna išvykęs ir negali išjungti suveikusio įrenginio“, – kalbėjo meras Vilius Navickas.

Be dėmesio neliko ir garsine apsaugos įranga ginkluotos įmonių patalpos.

Miesto vadovas siūlo nustatyti bent minimalius reikalavimus signalizacijoms, nes dabar jokios tvarkos, reglamentuojančios jų diegimą ar savininkų atsakomybę, nėra.

„Siūlome atsisakyti smūginių daviklių ir palikti tik tokias signalizacijas, kurios suveikia vagims įlindus į vidų. Tai galiotų tiek įmonių, tiek mašinų signalizacijoms“, – sakė vicemeras Vidmantas Martikonis.

Standartai yra

Šiuo metu visoms legaliai diegiamoms apsaugos sistemoms reikalingi Europos Sąjungos (ES) sertifikatai, o saugumo lygį ir apsaugos sistemos sudėtingumą nustato draudimo įmonių reikalavimai.

„Draudimo bendrovės numato, kokio apsaugos lygio automobiliui reikia, pagal tai montuojama signalizacija. Visoms joms yra taikomi standartai, signalizacija negali viršyti numatytos garso normos“, – tikino bendrovės „Vilniaus Altas“ Automobilių apsaugos skyriaus vadovas Arūnas Graliauskas.

Specialistas nepatenkintiems gyventojams siūlo kreiptis į viešosios tvarkos sergėtojus, kurie atvykę į vietą turėtų matuoti triukšmo lygį bei už rimties drumstimą išrašyti baudą pažeidėjams.

„Europoje pagal ES direktyvas signalizacija negali turėti smūginių daviklių. Nežinau, ar reikėtų dar kažkokių draudimų. Bėda kita – tai iš rytų šalių importuojamos pigesnės sistemos. Yra vietų, kur jas vis dar deda su smūginiais davikliais ir dideliu garsu“, – pasakojo įmonės „Tercija“ direktorius Ramūnas Liuima. Anot pašnekovo, didžiausių problemų kyla dėl signalizacijų senuose automobiliuose, mat juose signalizaciją įmontuoti gali ir „garažinis“ meistras. Naujų automobilių elektronika esą daug sudėtingesnė, todėl apsaugos sistemas montuoja sertifikuoti meistrai, laikydamiesi visų reikalavimų.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min