Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Siūlo keisti įstatymą

Studentų gatvėje įsikūrę įvairūs KTU priklausantys pastatai – bendrabučiai, fakultetai, KTU gimnazija.
Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr. / Gatvė
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
A A

Vykdant savivaldybėms priskirtą funkciją užtikrinti vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūrą, taisymą, tiesimą, saugaus eismo organizavimą, Kauno miesto savivaldybės taryba balandžio 9 dieną pritarė Kauno miesto gatvių priežiūros 2009-2011 metų programai.

Programos įgyvendinimui 2009 metais reikėtų apie 90 mln. Lt, iš jų 13 mln. projektavimui, 76 mln.  tiesybai ir kapitaliniam remontui, 14 mln. paprastajam remontui bei 3 mln. – gatvių priežiūrai, barstymui ir darbų kokybės bandymams. Lėšas programos įgyvendinimui planuojama gauti iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Kauno miesto savivaldybės paskolų, biudžeto ir Privatizavimo fondo lėšų.

Kauno m. savivaldybė, išgyvenanti ne pačius geriausius laikus, ieško galimybių padidinti gatvių remontui skirtas įplaukas į miesto biudžetą. Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, siūlo LR Vyriausybei inicijuoti LR kelių priežiūros ir plėtros finansavimo įstatymo pakeitimą. Siūloma metinėse lėšų naudojimo sąmatose numatyti ne 20 proc., kaip yra dabar, o 80 proc. Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, savivaldybėms panaudoti vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, taisyti, prižiūrėti bei saugaus eismo sąlygoms užtikrinti. A.Kupčinskas neabejoja, jog LR kelių priežiūros ir plėtros finansavimo įstatymo pakeitimas būtinas, mat, specialistų skaičiavimais, šiuo metu Lietuvoje vietinės reikšmės keliai (gatvės) iš viso sudaro apie 60 000 km, o tai yra beveik 3 kartus daugiau negu valstybinės reikšmės kelių ilgis.

Kauno m. savivaldybė, išgyvenanti ne pačius geriausius laikus, ieško galimybių padidinti gatvių remontui skirtas įplaukas į miesto biudžetą.

„Vietinės reikšmės keliai yra ypač svarbūs kiekvieno Lietuvos gyventojo kasdieninei gyvenimo kokybei, smulkaus ir vidutinio verslo plėtrai. Prasta jų būklė neigiamai paveikia ir atskirų regionų plėtrą. Vietinės reikšmės kelių būklės gerinimas yra būtinas siekiant eismo saugumo didinimo, mažinant neigiamą poveikį aplinkai. Pastaruoju metu tvarkant kelių infrastruktūrą ypač išryškėjo disproporcija tarp Lietuvos pagrindinių kelių ir likusių kelių būklės“, – rašoma A.Kupčinsko kreipimesi į Vyriausybės vadovą Andrių Kubilių.

Šiuo metu galiojančiame LR kelių priežiūros ir plėtros finansavimo įstatyme numatyta, kad metinėse lėšų naudojimo sąmatose turi būti numatoma 20 proc. programos finansavimo lėšų panaudoti vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, taisyti, prižiūrėti bei saugaus eismo sąlygoms užtikrinti. Priimant minėtą įstatymą, aiškinamajame rašte buvo nurodyta, kad šio įstatymo paskirtis yra nustatyti automobilių kelių priežiūros ir plėtros finansavimo tvarką ir šaltinius, užtikrinti subalansuotą kelių infrastruktūros plėtrą bei funkcionavimą.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min