Tačiau dabar ministerija siūlo atsisakyti papildomų mokslų pavyzdingiems vairuotojams. Pagal naują tvarką papildomai mokytis reikėtų tik vairuotojams, per tuos pirmuosius metus pažeidusiems taisykles daugiau kaip du kartus ar sukėlusiems avariją.
„Apskaičiavome, jog reikalavimas, kad kiekvienas (vairuojantis) pilietis po dvejų metų papildomai lankytų dar vienus 6–8 valandų kvalifikacijos kėlimo kursus, jam kainuotų 600–800 Lt. Mūsų galva, tai yra netinkamas būdas", – sakė ministras E.Masiulis.
Griežtins reikalavimus mokykloms.
Tačiau Susisiekimo ministerija nori griežtinti reikalavimus vairavimo mokykloms. Mokyti vairuoti bus galima ne senesniais kaip 10 metų automobiliais. Mokymai turės būti įrašomi. Mokyklos privalės turėti sutartis su aikštelėmis.
„Visiškai nenormalu, kad žiūrint į statistiką kai kurių vairavimo mokyklų absolventai 2–3 kartus neišlaiko egzamino. Kitaip tariant, kokia yra šito mokymo kokybė?“– klausė E.Masiulis.
Lietuvoje yra keli šimtai vairavimo mokyklų. Pažymėjimus per mėnesį gauna apie 6 000 vaIruotojų, informavo LNK žinios.
Tuo tarpu garsus lenktynininkas, visuomeninis susisiekimo ministro E.Masiulio patarėjas Stasys Brundza siūlo dar vieną naujovę, kuri sumažintų nepatyrusių vairuotojų avaringumą. Vairuotojo patirtį jis siūlo sieti su automobilio galingumu ir nepatyrusiems drausti vairuoti didelio variklio tūrio automobilius. Šis pasiūlymas kol kas nepriimtas, jis tik svarstomas.