Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Spūstys Klaipėdos prieigose: šeimininkų daug, tvarkos nėra

Aplenkite Jakų žiedą 20 kilometrų spinduliu, nes iš visų pusių kamščiai. Tokie ir panašūs pasiūlymai socialinėje erdvėje plito trečiadienio popietę. Vairuotojai ties įvažiavimais į Klaipėdą strigo spūstyse, vėlavo į darbus ir susitikimus.
Spūstis prie Jakų žiedo
Spūstis prie Jakų žiedo / Nuotr. iš A.Vaitkaus „Facebook“ profilio

Eismo situacija Klaipėdos prieigose pietinėje ir centrinėje dalyje sudėtinga jau kelias dienas. Eismo problemas nulėmė keletą veiksnių. Liepos 1-16 dienomis dėl remonto yra uždaryta Rimkų geležinkelio pervaža. Dalis vairuotojų renkasi apvažiuoti Rimkus keliu Klaipėda-Šilutė. Tačiau ir šiame ruože pradėti vykdyti viaduko per geležinkelį ties „Neo group“ gamykla remonto darbai. Uždaryta viena eismo juosta. Eismą reguliuoja šviesoforas.

Fiksuojamos avarijos

Dar trečiadienį vyko kelio remonto darbai kelyje į Palangą ties „Ermitažo“ prekybos centru. Be to, vairuotojai dalinosi informacija ir apie eismo įvykius.

Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vyriausioji specialistė Asta Kažukauskienė patvirtino, kad trečiadienį ryte policijoje užregistruotas eismo įvykis. Ties Jakų žiedu susidūrė krovininis ir lengvasis automobiliai. Taip pat antradienį ties viaduku, kur Šilutės kelias susikerta su keliu į Lėbartus, susidūrė du lengvieji automobiliai. Įvykiuose žmonės nenukentėjo.

Avarijų minimame ruože galėjo būti ir daugiau, tačiau jie galėjo būti neregistruoti, jei tai buvo nedidelės „metalinės“ avarijos, o vairuotojai išsiskirstė užsipildę eismo įvykio deklaracijas ir nepranešę policijai.

Liejosi pyktis

Rašytojas Vytautas Čepas „Vakarų ekspresui“ patvirtino, kad jam taip pat jau kelis kartus šią savaitę teko beveik po pusvalandį strigti kamščiuose kelyje Klaipėda-Šilutė.

„Žmonės iš Dituvos į darbą Klaipėdoje važiuoja 1,5 valandos. Man tai kas, esu pensininkas, galiu palaukti. Tačiau mačiau, kaip kiti spūstyse tiesiog mėlynuoja iš pykčio“, – emocijomis dalinosi V.Čepas.

Jis stebisi, kad įvairios institucijos ir savivaldybės nesidalina informacija apie planuojamus darbus. Eismo problema kyla teritorijoje, kur ribojasi Klaipėdos miesto ir rajono žemės. Pervažos remonto darbus organizuoja „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG), o valstybinės reikšmės kelius prižiūri „VIA Lietuva“.

„Leidimus eismo apribojimui derina savivaldybės. Ar nebuvo galima palaukti, kol atidarys Rimkų pervažą ir tik po to pradėti viaduko remonto darbus Šilutės kelyje?“ – klausė V.Čepas.

Internete kiti vairuotojai dalinosi įspūdžiai, kad užsienio valstybėse tokie kelio remonto darbai atliekami naktimis, kad dienos metu būtų išvengta spūsčių.

Neprivalo derinti

Klaipėdos rajono savivaldybės Statybos ir kelių priežiūros skyriaus vedėjas Algirdas Ronkus „Vakarų ekspresui“ sako, kad valstybinės reikšmės kelius prižiūrinti „VIA Lietuva“ su savivaldybe nederina eismo ribojimo schemų.

„Nebent vykdant remonto darbus būtų nurodomas aplinkkelis rajono keliais“, – paaiškina A.Ronkus.

Viaduko remonto per geležinkelį Šilutės kelyje darbus vykdančios UAB „YIT Lietuva“ atstovas „Vakarų ekspresui“ sakė, kad vairuotojai turėtų apsišarvuoti kantrybe, nes viena eismo juosta per viaduką bus uždaryta artimiausias tris savaites, o eismas bus reguliuojamas šviesoforais.

Be to, vairuotojai, planuojantys keliones, gali pasitikrinti eismo situacija eismo navigacijos programose arba interneto puslapyje eimoinfo.lt.

O šiuo metu Klaipėdos prieigose susidariusi eismo padėtis patvirtina taisyklę: keturios auklės – vaikas be galvos. Džiaugtis gali nebent tie, kurie šiuo metu atostogauja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sužadėtuvių žiedo paieškos: kaip išrinkti tinkamiausią?
Reklama
Į Lietuvą atvyksta Pasaulio moksleivių robotikos olimpiadai besiruošianti ukrainiečių komanda
Reklama
Modernūs lietaus nuvedimo sistemų sprendimai
Reklama
Balsuokite už architektūriškai žaviausią miestą ir pasidalinkite jus įkvepiančiais pastatais