Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti
2018 08 15 /17:49

Barselonoje užstrigęs „WizzAir“ lėktuvas pagaliau pakilo skrydžiui į Vilnių

Maždaug trisdešimt keleivių, kurie antradienį tikėjosi iš Barselonos grįžti į Vilnių, vietoje to naktį praleido ant šaltų oro uosto grindų. „WizzAir“ lėktuvas, turėjęs juos parskraidinti namo, nepakilo, o vietų viešbutyje užteko ne visiems. Vis dėlto trečiadienį keleiviai, dalis kurių oro uoste praleido beveik parą, grįš namo - apie 17 val. Lietuvos laiku lėktuvas pakilo iš Barselonos oro uosto. Vilniuje lėktuvas turėtų nusileisti apie 20 val.
„Wizz Air“
„Wizz Air“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Su 15min trečiadienį perpiet susisiekė „WizzAir“ reisu antradienį iš Barselonos į Vilnių turėjusios grįžti lietuvės Gabrielės tėvas, informavęs, kad jo dukra ir kiti keleiviai jau beveik dvidešimt valandų yra užstrigę oro uoste. Portalas 15min susisiekė su skrydžio laukiančia Gabriele, kuri papasakojo situaciją.

Pasak jos, lėktuvas turėjo pakilti antradienį, 19 valandų 55 minutės. Tačiau atvykę į oro uostą keleiviai išvydo, kad skrydis valandą vėluos.

„Pralaukėme tą laiką. Tada gavome informaciją, kad sugedęs lėktuvas. Kad atvyks mechanikai, o tolimesnę informaciją gausime po valandos. Taip kas valandą vis mums atidėdinėjo, atidėdinėjo, ir galiausiai pirmą valandą pasakė, kad vis dėlto neskrisime, nukeliamas skrydis į rytojų“, – sakė Gabrielė.

Keleiviai buvo nukreipti į bagažo atsiėmimo punktą, kur atgavo lagaminus, o tada visi stojo į eilę laukti transporto į viešbutį, kuriame, kaip jiems buvo pažadėta, jie galės praleisti naktį. Tačiau viešbučio vietų užteko ne visiems.

„Pirmiausia surinko vieną pilną žmonių autobusą ir išvežė. Tada mes patekome į autobusą, kuris turėjo būti antras. Laukėm laukėm, ir, man atrodo, apie trečią valandą nakties tiesiog pasakė, kad Barselonoje ir aplinkui viešbučiuose nebėra jokių laisvų vietų, ir kad tiesiog kas liko, tas liko, kaip norite, taip“, – sakė Gabrielė.

Taip apie 20-30 žmonių, nepatekusių į pirmą autobusą, liko nakvoti oro uoste. Trečiadienį lėktuvas turėjo pakilti 12 val., bet skrydis vėl buvo pradėtas nukelinėti po valandą. Kai 15min kalbėjosi su Gabriele, švieslentės rodė, kad lėktuvas turėtų pakilti 14 val. Ispanijos laiku (15 val. Lietuvos laiku), tačiau ji teigė nenustebsianti, jei skrydis vėl bus atidėtas.

Visą šį laiką keleiviai nematė nė vieno „WizzAir“ atstovo. Su jais bendravo kitų avialinijų atstovai.

Paklausta apie keleivių nuotaikas, Gabrielė sakė, kad „visokių yra“.

„Tie, kurie iš viešbučio grįžo pamiegoję, tai jie tokie pašaipos būsenoje, o mes, kurie prasikankinome, tai jau tokiame kosmose. Ir jau visi pradeda spėlioti, ar čia streikuoja, nes nei vieno atstovo. Tiesiog spėlionės, nes niekas nesupranta, kas darosi“, – sakė Gabrielė.

Į redakciją kreipėsi ir Barselonoje įstrigusi Gintarė, pasakojusi, kad jiems buvo pranešta, jog sugedę „parkavimo stabdžiai“, todėl skrydis vis valandai buvo atidedamas – iki 1 val. nakties. Tuomet esą buvo padalinti maisto kuponai po keturis eurus ir pranešė, kad skrydžio nebus ir keleiviai bus vežami į viešbutį už 40 km.

„Kai kurie žmonės (apie 20) taip ir liko miegoti oro uoste. Pažadėjo, kad skrydis bus 11 ryte, atvažiavo autobusas 9 ryto. Nuvykę supratom, kad jis vėl atidėtas iki 12 val., po to iki 13 val, dabar – iki 15 val.“, – pasakojo Gintarė.

Pasak jos, daug žmonių su mažais vaikais: „Visi pavargę, pikti. Pro langą matome, kaip lėktuvas stovi ir jį neva kažkas taiso... Neįmanoma apsakyt, kokie esame pikti ir nusivylę“.

„WizzAir“ atsiprašo, bet lėktuvo skrydžio laiko dar neatskleidžia

„WizzAir“ atstovai Lietuvoje apie 15 val. 35 min. atsiuntė oficialų bendrovės komentarą. Jame nurodyta, kad skrydis atidėtas buvo dėl inžinierių trūkumo.

Tikslus laikas, kada lėktuvas pagaliau pakils, nebuvo įvardintas. Minima tik tai, kad skrydis bus vykdomas, „kai tik būtina orlaivio apžiūra bus baigta.“

Bendrovės atstovai taip pat teigė, kad keleiviams buvo pasiūlytas visiškas pinigų grąžinimas arba nemokamas kito skrydžio užsakymas. Visas bendrovės komentaras – žemiau.

„Rugpjūčio 14-os dienos aviakompanijos „Wizz Air“ skrydis (nr. W6 8064) iš Barselonos į Vilnių buvo atidėtas dėl neplanuotos, bet būtinos orlaivio, turėjusio vykdyti šiuos skrydžius, techninės apžiūros. Deja, dėl vietoje būnančių inžinierių trūkumo skrydis patyrė ilgesnį atidėjimą ir buvo nukeltas į rugpjūčio 15-ą dieną.

Kai tik būtina orlaivio apžiūra bus baigta, skrydis į Vilnių bus vykdomas. Remiantis aviakompanijos politika bei ES teisės aktais, keleiviams buvo suteikti maisto talonai užkandžiams bei apgyvendinimas viešbutyje.

Taip pat šio skrydžio keleiviams pasiūlyta visiškas pinigų grąžinimas arba nemokamas kito skrydžio užsakymas. Keleivių išlaidos (viešbutis / apgyvendinimas, maistas ir kt.), susijusios su skrydžio atidėjimu, bus kompensuotos iki logiškai pagrįstos sumos pagal pateiktas atitinkamas sąskaitas faktūras.

Mes darome viską, ką galime, kad visi keleiviai būtų informuoti ir būtų suteikta visa jiems reikalinga pagalba. „Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo visų nepatogumų dėl vėlavimų patyrusių keleivių, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetu“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Vasarinių padangų sezonas: kur rasti geriausią kainos ir kokybės santykį?
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius