600 litų kas mėnesį kiekvienas tarybos narys gali išleisti kanceliarinėms reikmėms: stacionariam ir mobiliajam telefonams, transportui, kanceliarinėms prekėms. Iki šiol tarybos nariai neprivalėjo pateikti ataskaitų, kam leidžia tuos pinigus.
Anot klausimą pristačiusio Vido Urbonavičiaus, norint išvengti tokių situacijų, į kurias yra patekęs ne vienas Seimo narys, ne pagal paskirtį naudojęs kanceliarinėms išlaidoms gautas lėšas, bus parengta atmintinė. „Turėsime labai konkretų aprašą, atmintinę, kurioje tiksliai surašysime, kam ir kiek galima išleisti biudžeto pinigų. Remdamiesi ta atmintine nepakliūsime į panašias situacijas ir skandalus“, – sakė V.Urbonavičius.
Atsiskaityti už kanceliarines išlaidas iš tarybos narių reikalauja įstatymas, tačiau iki šiol nebuvo tvarkos, kaip tai bus daroma. Iki kitos savaitės antradienio turėtų būti parengta atmintinė. Jeigu jai bus pritarta, tuomet tarybos nariai spalį gaus numatytus 600 litų kanceliarinėms išlaidoms, o lapkritį turės atsiskaityti, kam juos išleido. Nuo lapkričio pinigai bus mokami pateikus ataskaitą, kam jie išleisti.
Ataskaitas seks savivaldybės buhalterija. Tarybos nariai neprivalės per mėnesį išleisti visų 600 litų, išlaidos bus sumuojamos kas ketvirtį.