Palyginti su praėjusiais metais, automobilių srautas šiemet padidėjo 16 proc., o Susisiekimo ministerijos atliktos apklausos duomenimis, 2012-2014 metų laikotarpiu šia kryptimi kasmet tikimasi dar 5-7 proc. srauto augimo, pranešė nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“.
Pasak „Linavos“ prezidento Algimanto Kondrusevičiaus, būtina atnaujinti pasienio infrastruktūrą, kad tokių eilių nebebūtų.
„Viena prastovos diena vežėjui gali atsieiti apie 500-700 litų, jau nekalbant apie krovinio gavėjo praradimus“, – pranešime teigė A.Kondrusevičius.
Pasienio kontrolės punktų direkcijos Vilniaus regiono skyriaus vedėjas Saulius Jusius teigė, jog ši tarnyba prižiūri pasienio postų infrastruktūrą, rūpinasi jos plėtra, o darbai vyksta numatytu tempu.
„Didelėms rekonstrukcijoms kol kas nėra skirta lėšų, tačiau yra pasiūlymai Medininkuose statyti dar vieną tokį pat pasienio postą, kuris atliktų procedūras išvažiuojantiems iš šalies, o senasis aptarnautų įvažiuojantį transportą. Būtų galima ir kitus plėtros darbus atlikti pasienyje su Baltarusija. Yra paskelbtas konkursas elektroninės eilės pasienyje projekto įgyvendinimui. Tikimės, kad ši organizacinė priemonė padės sumažinti eiles“, – pranešime sakė S.Jusius.
Vilniaus teritorinės muitinės viršininko pavaduotoja Eugenija Šilanskienė teigė, jog muitininkai aptarnauja didelį kiekį sunkvežimių – apie 650 mašinų kiekvieną parą, nors projektinis posto pajėgumas kone dvigubai mažesnis.