„Prieplaukos ir krovinių aikštelės įrengimas kainuos 9,7 mln. litų, net 80 procentų pinigų skirs Europos Sąjungos fondai. Naujoje prieplaukoje laivai galės švartuotis jau kitąmet, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
„Pasirengimas šiam projektui užtruko trejus metus, tačiau dabar esminių kliūčių nebeliko“, – tvirtino Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Gintautas Labanauskas. Pasak jo, minimalus plukdomų krovinių kiekis turėtų siekti net 500 tūkstančių tonų per metus.
Dar didesnius skaičius minėjo Nacionalinės upių transporto plėtros asociacijos direktorius Jonas Ragauskas. Jis informavo apie 36 mln. eurų (124,3 mln. litų) vertės investicinį projektą, parengtą su Olandijos bendrove „Trico“. Numatyta įsigyti naujų krovininių baržų, kurios galėtų būti surenkamos Kaune, o per metus Nemunu nuplukdytų krovinių kiekis siektų mažiausiai 2 mln. tonų.
Tiesa, nemažai ekspertų tokiais planais abejoja – jų nuomone, vargu ar laivybos paslaugos bus paklausios.