Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 03 23

Uosto direkcija įsigijo „DFDS Lisco“ pastatą

Uosto direkcija, gavusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto valdybos pritarimą, pasirašė administracinių patalpų įsigijimo iš AB „DFDS Lisco“ sutartį. Sutarties vertė – 14,014 mln. Lt.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius E.Gentvilas teigė, kad jūra valstybės biudžetui duoda nemenkus pinigus.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius E.Gentvilas. / G.Kubiliūtės nuotr.

Kaip pranešama, Uosto direkcijos administracinių patalpų įsigijimo poreikį nulėmė tokie faktoriai, kaip Uosto direkcijos tarnybų koncentracijos būtinybė viename pastate, siekiant užtikrinti operatyvias uosto valdymo funkcijas, taip pat siekis sutaupyti ir išvengti didelių eksploatacinių kaštų, susidarančių eksploatuojant kelis objektus ir papildomai nuomojant kelias patalpas.

„Be to, atsižvelgėme ir į tai, jog turimos administracinės patalpos neatitinka sanitarinių higienos normų, nes daugumai darbuotojų tenka tik apie 4 m2 darbinio ploto. Verta pažymėti, jog kasmet Uosto direkcijoje apsilanko apie 60 delegacijų iš įvairių pasaulio šalių. Esančiose patalpose Uosto direkcijai stinga vietos tinkamai reprezentuoti vienintelį Lietuvos uostą“, - teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Įvertinusi šias aplinkybes Uosto direkcija 2010 metų liepos–rugpjūčio mėn. atliko apklausą dėl administracinio pastato nuomos / pirkimo. Buvo gauti ir išanalizuoti penki pastatų, vienas žemės sklypo pirkimo bei aštuoni nuomos pasiūlymai. Įvertinus pateiktus pasiūlymus dėl administracinių patalpų nuomos, nustatyta, kad ekonomiškai naudingiau būtų įsigyti administracines patalpas, o ne jas nuomotis. Taip buvo vertinamas ir socialinis aspektas – pastato vieta, pasiekiamumas, patogumas, reikiamo ploto bei patalpų kokybės atitikimas.

Atsižvelgiant į paminėtus vertinimo kriterijus tiek ekonominiu, tiek ir socialiniu požiūriu naudingiausias buvo AB „DFDS Lisco“ pasiūlymas, kurio vertė po derybų sumažėjo keliais milijonais – iki 14,014 mln. Lt.

Derybos vyko vadovaujantis 2003-06-25 LR Vyriausybės nutarimu Nr. 841, nes perkama dalis statinio ribojasi ir yra tame pačiame žemės sklype, kuriame yra Uosto direkcijai priklausanti dalis pastato tuo pačiu adresu.

Į naujai įsigytas patalpas bus perkelti Uosto direkcijos darbuotojai, kurie iki šiol dirbo Uosto direkcijai priklausančiose patalpose, esančiose Pilies g. 4, Nemuno g. 8A, Sankryžos g. 7, J. Janonio g. 24 (jau turimose patalpose), Nemuno g. 40 (dalis darbuotojų).

Persikėlus didžiajai daliai Uosto direkcijos darbuotojų į bendras, naujai įsigytas administracines patalpas, bus atlaisvinta 4464 kvadratinių metrų ploto patalpų. Atlaisvinusi patalpas Uosto direkcija planuoja svarstyti viso komplekso, esančio Pilies g. 4, atsisakymo klausimą, kadangi dalis šiame komplekse esančių patalpų neatitinka Uosto direkcijos funkcinei paskirčiai vykdyti reikalingų patalpų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius