Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 08 10

Žiede šviesoforų neliks

Sostinėje automatizuotą eismo valdymo sistemą diegiantys specialistai galiausiai pripažino klydę ir ketina išmontuoti žiedinėje sankryžoje prie Šv.Petro ir Povilo bažnyčios atsiradusius šviesoforus. Miesto atstovų teigimu, mokėti už projektuotojų klaidą neteks.
Žiedinėje sankryžoje ties Šv. Petro ir Povilo bažnyčia šviesoforų neliks - projektuotojai pripažino klydę.
Žiedinėje sankryžoje ties Šv. Petro ir Povilo bažnyčia šviesoforų neliks – projektuotojai pripažino klydę. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šviesoforai žiede buvo sumontuoti diegiant trečio vadinamojo žaliojo koridoriaus sistemą. Bendrovės „Siemens“ specialistai aiškino, kad norint užtikrinti sklandų koridoriaus darbą, reikia valdyti visus ruožus, kuriais vyks judėjimas, taip pat žiedinę sankryžą.

Jau tuomet savivaldybės atstovai ir policijos pareigūnai abejojo tokiu statytojų užmanymu, tačiau į jų darbą nesikišo.

Sumontuoti šviesoforai praėjusią vasarą buvo išbandyti – trimis eismo kryptimis nuo žiedo susidarė kilometrinės automobilių spūstys. Šviesoforai dar kurį laiką pablyksėjo perspėjančia geltona šviesa ir buvo apskritai išjungti.„Inžinieriai bent šešis kartus derino sistemą, tačiau nemanė, kad toks mažas žiedas yra taip apkrautas. Dabar nuspręsta šviesoforus išmontuoti, darbai jau prasidėjo, – sakė H.Mackela.

„Inžinieriai bent šešis kartus derino sistemą, tačiau nemanė, kad toks mažas žiedas yra taip apkrautas. Dabar nuspręsta šviesoforus išmontuoti, darbai jau prasidėjo“, – sakė savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela.

Anot pašnekovo, spūsčių prie žiedo susidaro dėl pėsčiųjų eismo. Ketinama Olandų gatvėje ties sankryža esančią perėją patraukti aukštyn, kad praleidžiant žmones nestrigtų įvažiavimas į patį žiedą.

„Bus įrengti atitvarai, kad žmonės nevaikščiotų, kur negalima, o perėja bus su saugumo salele. Rugsėjį šie darbai turėtų būti baigti“, – sakė H.Mackela.

„Siemens“ atstovai patvirtino, jog šviesoforai bus išmontuoti, tačiau į platesnius komentarus nesileido.

„Visa sistema, pakeitimai, bus pristatyti po poros savaičių, tada ir atsakysime į visus klausimus“, – sakė „Siemens“ Rinkodaros vadovas Lietuvoje Ramūnas Gaukštas.


Planuojama, kad visų vadinamųjų žaliųjų koridorių sistema visu pajėgumu pradės veikti rugsėjo pradžioje.

Žalieji koridoriai sostinėje:

I: Vilniaus oro uostas–Žaliasis tiltas

II: Žaliasis tiltas–Kalvarijų g.–Kareivių g.

III: Žaliasis tiltas–Arsenalo g.–Antakalnio g.–Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.)

IV: J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.)–Savanorių pr. (iki Riovonių g.)

V: Vasario 16-osios g.–Tauro g.–Šopeno g.–Pylimo g.–Jakšto g.

VI: T. Narbuto g.–Kęstučio g.–Vytauto g. (Žvėrynas)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius