Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Algis Strelčiūnas: Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose ­– spūstys

Atidarytas dar vienas Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpos II etapas: naujas 2,84 km ilgio kelias, dvi dviejų lygių sankryžos ir du nauji viadukai. Vakarinio aplinkkelio II etapo statybų vertė siekė daugiau nei 211 mln. Lt. Vakarinis aplinkkelis tiesiamas nuo Lazdynų, tarp Karoliniškių ir Pilaitės, per Justiniškes Ukmergės plento link. Tai geras ir reikalingas projektas Vilniui, tačiau Lazdynų rajonas iš ramaus tampa tranzitiniu.
Algis Strelčiūnas (130)
Algis Strelčiūnas / Asmeninio albumo nuotr.

Po Vilniaus vakarinio aplinkkelio atidarymo gaunami gyventojų skundai, kad transporto eismas yra nesureguliuotas, todėl susidaro didelės automobilių spūstys. Taip pat žmonės skundžiasi, kad šalia tos vietos, kur vakarinis aplinkkelis jungiasi su Oslo g., girdimas didelis triukšmas, kuris vargina žmones, trukdo ilsėtis naktį ir netgi gali būti įvairių susirgimų priežastimi.

Vakarinio aplinkkelio I etapo darbai buvo baigti dar 2011 metais, įgyvendinant projektą „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I etapas (nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g.)“. Šio projekto apsauginė dalis buvo įgyvendinta pagal SĮ „Vilniaus planas“ parengtą ir suderintą su Vilniaus regiono aplinkos apsaugos departamentu bei Vilniaus miesto visuomenės sveikatos centru techninį projektą.

Akivaizdu, kad projekte numatytos aplinkosauginės priemonės nepakankamos, o Vilniaus valdžia papildomų priemonių triukšmo mažinimui įrengti nenumato.

Šiame projekte triukšmą mažinančių priemonių įgyvendinimas buvo numatytas vadovaujantis inžinierinės konsultacinės kompanijos „COWI Baltic“ atliktais triukšmo lygio sklaidos ir triukšmo lygio matavimų bei skaičiavimų rezultatais. Įgyvendinant projektą buvo įvykdytos visos projekte numatytos aplinkosauginės priemonės, skirtos gyvenantiems Architektų g. namuose šalia Oslo g. ir vakarinio aplinkkelio susijungimo vietos, t. y. esami langai buvo pakeisti į mažiau pralaidžius triukšmui langus tuose butuose, kuriuose pagal skaičiavimus tai buvo būtina. Bet gyventojų nusiskundimų yra. Akivaizdu, kad projekte numatytos aplinkosauginės priemonės nepakankamos, o Vilniaus valdžia papildomų priemonių triukšmo mažinimui įrengti nenumato.

Atsirado ir automobilių spūsčių problemos Lazdynuose. Tai ir išvažiavimas, ir įvažiavimas į Lazdynėlius iš Oslo g. ir Laisvės pr., ir viadukas prie Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės, ir Lazdynėlių jungtis su Bukčių g. atkarpa maždaug 300 m ilgio, ir Šiltnamių–Miškinių g. jungtis, kur, galima pasakyti, transportas abiem kryptimis juda viena juosta.

Pirštu baksnoti į problemas lengva, bet yra ir pasiūlymų toms problemoms mažinti – tai galėtų būti Šiltnamių g. jungtis su E. Šimkūnaitės g., o Miškinių g. galima būtų padaryti vienos krypties eismą, papildomas eismo žiedas Bukčių g. ir Šiltnamių g. sankirtoje, tik išvažiavimo iš Lazdynų g. į Oslo g. įrengimas, netoli pėsčiųjų tilto Oslo g. įrengimas tik įvažiavimo iš Oslo g. į Architektų g. ir kt.

Ar miesto valdžia, darydama didelius gerus darbus, pagalvos apie pasekmes? Būtina spręsti transporto srautų reguliavimą Lazdynuose.

Algis Strelčiūnas yra Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius