Kaip pasakojo BMW vairuotojas, jo automobilis tapo nevaldomas tuomet, kai jis pirmąja eismo juosta aplenkė greta važiavusią transporto priemonę ir norėjo grįžti į antrąją eismo juostą. Stipriau spustelėjus akseleratorių BMW galas pradėjo slysti ir vaikinui ištiesinti automobilio nepavyko.
BMW iš pradžių kliudė medį ir šaligatvio bortą. Po smūgio automobilis užšoko ant skiriamosios juostos, atsitrenkęs į kitą medį jį nulaužė ir apgadino du pėsčiųjų perėjos ženklus.
Tai BMW nesustabdė. Automobilis išlėkė į priešpriešinio eismo juostą ir dar kartą užšoko ant šaligatvio. Barstydama dalis transporto priemonė sustojo tik įvažiavusi į gyventojo kiemą ir atsirėmusi į alyvų krūmą.
Jau daugiau nei dvejus metus vairuojantis panevėžietis pripažino šiek tiek viršijęs greitį, tačiau avarijos priežastimi įvardijo ant šlapios dangos nesuveikusią automobilio sukibimo kontrolės sistemą.
Avarija įvyko rytinio piko metu, bet perėjoje tuo metu nebuvo pėsčiųjų, o priešpriešinio eismo juosta nevažiavo joks automobilis.
Po avarijos iš vairuotojo buvo paimtas vairuotojo pažymėjimas ir išduotas laikinas dokumentas, leidžiantis vairuoti. Apdaužytą BMW 330 po avarijos išgabeno techninės pagalbos automobilis. Automobilis draustas kasko draudimu.