02 08

Kraupi žinia iš fronto Ukrainoje vyrą staiga pavertė siaubūnu su BMW Vilniaus centre

Sportuojantis, nė lašo negeriantis, be jokio atlygio savanoriaujantis. Nuotoliu padedantis Ukrainoje kariaujantiems tautiečiams, jautriai išgyvenantis fronte žūstančių bičiulių netektį. Vilniaus senamiestyje girtas vairavo skolintą BMW, sukėlė avariją, iš įvykio vietos pasišalino, trenkėsi į namą, įpūtė 2 promiles, prieš areštinę miglotai prisimena tik „milicijos švyturėlius“. Sunku patikėti, bet tai vieno, to paties asmens portretas.
Vairuotojo teisme
Vairuotojo teisme: kaltinamasis vairavo šį iš pusbrolio dėl vieno pasimatymo pasiskolintą BMW, pirktą už 350 eurų. / 15min ir Autoplius.lt archyvo nuotraukų koliažas

Vilniuje, būdamas toks dviveidis, prieš teismą stojo jaunas Ukrainos pilietis Oleksijus. 28 metų vyras apie save teismui papasakojo pats, be to, charakterizuoti kaltinamąjį padėjo ir jo pusbrolis, ir jam paskirtas advokatas.

Visgi tai, kas baudžiamosios bylos nagrinėjimo metu buvo pasakyta žodžiu, kardinaliai skyrėsi nuo duomenų bei aplinkybių, surašytų į Vilniaus apylinkės prokuratūros surašytą kaltinamąjį aktą.

Teisme atskleistas dramatiškas siužetas kupinas ir kriminalinių, ir muilo operoms būdingų detalių: romantišką pasimatymą nutraukė policijos švyturėliai.

Beje, teisiamasis ir jo advokatas laikėsi versijos, kad empatija dėl Ukrainos gynėjų žūčių ir visuomenei pavojingas elgesys Vilniaus centre buvo tiesiogiai susiję dalykai. Ukrainietis tapo „nebe savimi“ ir girtas sėdo prie BMW vairo, išgirdęs žinią apie fronte žuvusį bičiulį.

Posėdžio metu atskleistas dramatiškas siužetas buvo dar sodresnis ir dėl muilo operai būdingų detalių – gedintis ukrainietis avarijas darė ir policijai įkliuvo romantiško pirmojo pasimatymo su mergina įkarštyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?
Reklama
„Telia“ kelia priklausomybės nuo telefonų klausimą – reklama skatins sąmoningą ekranų naudojimą