Pastaruoju metu Lietuvos pašto darbuotojai iš gyventojų sulaukdavo ne vieno skundo, kad siuntose neranda užsakytų prekių. Vilniečiai įvairius daiktus įsigydavo vienoje internetinėje parduotuvėje, o juos atsiimti turėdavo artimiausiame pašo skyriuje. Už internetu pirktus daiktus gyventojai sumokėdavo pašte atsiimdami siuntą. Deja, daugelis gyventojų išpakavę siuntas jose rasdavo tik menkos vertės daiktus.
„Vienas gyventojas per internetinę parduotuvę įsigijo MP3 grotuvą, tačiau išpakavęs siuntą joje rado neveikiantį, vos keliolika litų kainuojantį mobilų telefoną. Kitam vilniečiui vietoj užsakytos prekės buvo išsiųsta muilo. Lietuvos paštas netoleruoja tokių dalykų, dėl to ėmėmės visų priemonių, kad būtų išaiškintas ir sulaikytas šis sukčius“, – kalbėjo Lietuvos pašto Teisės ir administravimo tarnybos grupės vadovas Juozas Žėkas.
Atlikus tyrimą buvo išaiškinta, jog tokių siuntų siuntėjas yra vienas ir tas pats asmuo. Nepilnametis vilnietis buvo sukūręs fiktyvią internetinę parduotuvę, kurioje parduodavo įvairius daiktus, tačiau gyventojams išsiųsdavo siuntas, kuriose būdavo menkaverčiai daiktai.
„Išaiškinome, kad už „parduotus“ daiktus atsiimti pinigus jaunuolis turėjo Vilniaus 4-ajame pašte, esančiame prekybos centre „Panorama“. Šio pašto darbuotojams pravedėme instruktažą, kaip elgtis, kai jis ateis pasiimti pinigų. Kai sukčius pasirodė, mūsų darbuotojai jau buvo pasiruošę ir kartu su prekybos centro apsauga jį sulaikė“, – pasakojo L.Žėkas.
Vaikinas buvo perduotas policijos pareigūnams. Šiuo metu Vilniaus miesto pirmajame policijos komisariate yra pradėtas ikiteisminis tyrimas.