Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje nužudytas taksistas klientus vežė ne pagal iškvietimą ir nedarbo metu

Ketvirtadienį apie pietus Vilniuje nužudytas taksistas klientus vežė ne pagal iškvietimą ir nedarbo metu.
Taksi
Taksi / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Žinia apie taksisto nužudymą sukrėtė taksi kompanijos „Filex auto“ darbuotojus. Šios kompanijos atstovas Danielius naujienų portalui 15min.lt teigė, jog nužudytas darbuotojas yra patyręs taksistas.

„Darbuotojas yra patyręs. Dirba neseniai, nuo gruodžio mėnesio, bet anksčiau dirbo kitoje kompanijoje“, – sakė „Filex auto“ atstovas.

Taksistas buvo nužudytas kelyje iš Naujininkų į Kirtimus. 15min.lt žiniomis, pareigūnai aiškinasi, ar taksistas keleivius vežė į taborą, ar iš jo.

Taksi kompanijos atstovas teigė, jog dispečerės šio iškvietimo neužregistravo. „Šio iškvietimo nebuvo. Jis važiavo be iškvietimo, ir net nedarbo metu. Nežinau, ar kolegos, ar pažįstami, ar šiaip gatvėje žmonės susistabdė“, – teigė Danielius.

Pasak jo, „Filex auto“ apskritai neaptarnauja iškvietimų į Kirtimus. „Nebent turime pastovius keleivius, kurie važiuoja į tą pusę. Arba oro uostas. Šiaip vairuotojai neveža žmonių į tą pusę“, – teigė pašnekovas.

Į Kirtimus veža „sava chebrytė“

Vilniaus taksi darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Antanas Bagdonas teigė šiurpią žinią apie kitoje kompanijoje dirbusio kolegos nužudymą išgirdęs darbo metu. Ją taksistams perdavė dispečerės.

Šio iškvietimo nebuvo. Jis važiavo be iškvietimo, ir net nedarbo metu. Nežinau, ar kolegos, ar pažįstami, ar šiaip gatvėje žmonės susistabdė.„Konfliktinių situacijų tarp taksi vairuotojų ir keleivių, aišku, būna daug. Šiuo atveju kol kas aplinkybės neaiškios, bet vien tai, kad nelaimė įvyko netoli oro uosto, leidžia daryti tam tikrus spėjimus. Ten dažni klientai būna įvairūs narkomanai, važiuojantys į taborą. Aš nežinau, kas buvo tie užpuolikai, bet galimas dalykas ir toks“, – 15min.lt sakė A.Bagdonas.

Pasak jo, paprastai taksi kompanijos nepriima iškvietimų į Kirtimų mikrorajoną. O ir ten keliauti norintys klientai paprastai dispečerėms neatskleidžia tikrojo kelionės tikslo.

„Naktimis būna iškvietimų paimti žmonės iš barų ir vežti juos į oro uostą. Tik kai paimi klientus paaiškėja, kad jie važiuoja į čigonų taborą. Tačiau paprastai tokie klientai dažniausiai įlipa stotelėse, yra net „savi“ taksistai, kurie juos vežioja. Pavyzdžiui, Naujininkuose, ties troleibusų žiedu, stovi sena „chebrytė“ taksistų, kurie vežioja žmones į taborą. Arba stotyje yra grupuotės, kurios vežioja į taborą tuos narkomanus. Jie jau pažįsta vieni kitus, būna, kad ir nemokamai nuveža – žino, kad kitą kartą atsiskaitys“, – teigė pašnekovas. Kelionė iš Naujininkų į taborą tokiais atvejais kainuoja apie 20 Lt.

A.Bagdonas taip pat apgailestavo dėl aplaidaus Lietuvos taksi įmonių požiūrio į darbuotojų saugumą. „Manau, tam reikėtų skirti daugiau dėmesio. Tarkim, užsienio šalyse vairuotojai yra atskirti nuo keleivių, o Lietuvoje, ypač dabar, tai tikrai situacija yra labai nekokia“, – sakė jis.

Negelbsti ir leidimas nesegėti diržų vežant keleivį. „Aš nemanau, kad tai apsaugo. Jei norės tau užmesti ką nors ant kaklo, keleivis tai visada padarys ir be diržo. Aš diržo niekada neatsisegu“, – sakė A.Bagdonas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius