Kai kurios parduotuvės, norėdamas daugiau uždirbti per kalėdinių išpardavimų sezoną, kurį pradeda „juodasis penktadienis“, pirmą kartą po daugelio metų nusprendė duris atverti jau ketvirtadienio vakarą arba naktį į penktadienį.
Ankstesniais metais pardavėjai prekybą pradėdavo trečią ar ketvirtą valandą ryto.
Naujoji strategija, atrodo, pasiteisino. Pavyzdžiui, prie parduotuvės „Toys R Us“ Long Ailendo saloje išsirikiavo 300 šimtų pirkėjų eilė prieš jos atidarymą ketvirtadienį, 21 valandą vietos laiku.
„Juodasis penktadienis“, pati gyviausia apsipirkimo diena metuose, minios pirkėjų zuja po parduotuves, ieškodami kuo didesnių nuolaidų prekėms.
Mažmeninės prekybos vadovai ir analitikai spėja, kad 2011 metais konkurencija bus didesnė lyginant su praėjusių metų išpardavimais. Bedarbystė ir toliau siekia devynis procentus, Europos skolų krizė įtakoja fondų rinkas, o vartotojų pasitikėjimas išlieka nestabilus.
Kai kurie pirkėjai sako jaučią sugrįžtantį ekonomikos nuosmūkį ir šiemet žada pirkti mažiau, nors ekonominiai rodikliai to nerodo.