Dabar populiaru
Publikuota: 2020 rugpjūčio 29d. 13:50

Baltarusija veja lauk užsienio žurnalistus: atiminėja akreditacijas

Žiniasklaida
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Žiniasklaida

Baltarusijos valdžia panaikino akreditacijas Minske neseniai sulaikytiems žurnalistams iš Vokietijos televizijos ARD. Iš Rusijos atvykę šios žiniasklaidos priemonės atstovai bus deportuoti, o ARD darbuotojas baltarusis gaus baudą už tariamą dalyvavimą masiniuose protestuose prieš Aliaksandro Lukašenkos valdžią. Taip pat paaiškėjo, kad akreditacijų neteko Baltarusijos žurnalistai, dirbantys tokiuose žiniasklaidos granduose kaip BBC, „Reuters“, AFP ar „Radio Svoboda“, pranešė vietos naujienų portalas tut.by.

Baltarusis Ilja Kuznecovas bei jo kolegos Rusijos piliečiai Sergejus Sergejevas ir Michailas Fominas (visi trys buvo akredituoti Baltarusijos užsienio reikalų ministerijoje kaip ARD žurnalistai) buvo neseniai sulaikyti Minske.

Jie naktį praleido sulaikymo centre, o paleisti buvo tik kitos dienos rytą.

„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Britų visuomeninio transliuotojo BBC emblema
„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr./Britų visuomeninio transliuotojo BBC emblema

„Išrašė protokolą pagal 23.34 straipsnį – aktyvus dalyvavimas masinėje akcijoje – ir panaikino akreditaciją „siekiant užtikrinti šalies informacinį saugumą“, – tut.by sakė I.Kuznecovas.

Pasak žurnalisto, jo kolegas iš Rusijos deportuoja iš šalies, kartu uždraudžiant jiems atvykti į Baltarusiją artimiausius penkerius metus.

Rusijos žurnalistus perėmė Rusijos ambasados ​​atstovas. Iki šiol nežinoma, kada vyks I.Kuznecovo teismas.

Tut.by teigia, kad akreditacijų, leidžiančių žurnalistams legaliai dirbti Baltarusijoje, neteko ir BBC atstovai Tatjana Melničiuk ir Tatjana Janucevič.

„Ryte paskambino iš Užsienio reikalų ministerijos. Pasakė, kad Tarpžinybinės informacijos saugumo komisijos įsakymu akreditacijos nuo šiandienos anuliuojamos“, – portalui sakė T.Melničiuk.

„Radio Svoboda“ pranešė, kad šios komisijos sprendimu akreditacijos buvo atimtos ir iš keturių šios žiniasklaidos priemonės korespondentų.

Sąrašuose žurnalistų, iš kurių buvo atimtos akreditacijos, taip pat naujienų agentūrų „Reuters“, AFP, „Associated Press“ ir kitų žiniasklaidos priemonių atstovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiškai su „Norfa“

Skanumėlis

Video

15:15
01:01:04
06:27

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie 15min