Naujausios ekspertų išvados tokios: lėktuvas išriedėjo už pakilimo tako apytikriai 400 m ir tik tuomet atsiplėšė nuo žemės.
Tarpvalstybinio tyrimų komiteto išvadose kalbama apie „neaiškią papildomą stabdymo jėgą“, kuri ir tapo katastrofos priežastimi. Anksčiau žiniasklaida tvirtino gavusi duomenų, jog antrasis lėktuvo pilotas pamiršo išjungti rankinį stabdį. Tačiau pareigūnai suskubo šią versiją neigti.
„Lėktuvas nuo žemės atsiplėšė jau nebe pakilimo take. Jis galėjo pakilti tik 5-6 metrus, vėliau ėmė svirti į kairę. Tuomet susidūrė su žeme“, – tvirtina ekspertai.
Jų teigimu, lėktuvo nosį pilotas pradėjo kelti esant 185 km/val greičiui. Jau po 6 sek varikliai perjungti į skrydžio režimą. Tačiau tuomet labai sumažėjo pagreitis. Kodėl lėktuvas nustojo greitėti, lieka iki galo neaišku.
Maksimalus greitis, kuriuo įsibėgėjo netrukus sudužęs lėktuvas, buvo 230 km/val.