Lietuvoje prasidėjus sunkmečiui jau ne viena bendrovė surengė išpardavimus – „Maxima“, „Topo centras“, „Europa“ vieną dieną buvo atpiginę prekes.
Didžiules nuolaidas kaip išeitį nusprendė pasirinkti ir kai kurie Estijos verslininkai. Talino parduotuvėse „Stockmann“ ir „Tallinna Kaubamaja“ surengtos išpardavimų kampanijos, rašo naujienų portalas postimees.ee. Teigiama, kad prekybos centre „Stockmann“ ažiotažas kilo dėl cukraus ir saulės akinių, o „Kaubamaja“ – dėl turistinių kelionių.
Daugiausia „Stockmann“ šturmavo moterys: jos šluote šlavė akinių nuo saulės lentynas ir smarkiai atpigintus kokybiškus batus. Cukrų daugiausia pirko pensininkai. Tuo tarpu net ir nuolaidų akcija nepriviliojo daugybės žmonių į „Kaubamaja“. Eilės nusidriekė tik perkant turistines keliones ir lėktuvų bilietus.
Estijoje šios nuolaidų akcijos – tik pradžia. Netrukus kampanijas pradės „Kristiine Keskus“ ir „Rimi“.