-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ką per masinius išpardavimus perka estai?

Išpardavimų banga atsirito ir į Estiją – su sunkmečiu kovojantys verslininkai suorganizavo akcijas, per kurias Taline itin populiaria preke tapo saulės akiniai bei turistinės kelionės.
Estijoje pirkėjai irgi pradėti vilioti didelėmis nuolaidomis.
Estijoje pirkėjai irgi pradėti vilioti didelėmis nuolaidomis. / postimees.ee nuotr.
Temos: 1 Išpardavimas

Lietuvoje prasidėjus sunkmečiui jau ne viena bendrovė surengė išpardavimus – „Maxima“, „Topo centras“, „Europa“ vieną dieną buvo atpiginę prekes.

Didžiules nuolaidas kaip išeitį nusprendė pasirinkti ir kai kurie Estijos verslininkai.  Talino parduotuvėse „Stockmann“ ir „Tallinna Kaubamaja“ surengtos išpardavimų kampanijos, rašo naujienų portalas postimees.ee. Teigiama, kad prekybos centre „Stockmann“ ažiotažas kilo dėl cukraus ir saulės akinių, o „Kaubamaja“ – dėl turistinių kelionių.

Daugiausia „Stockmann“ šturmavo moterys: jos šluote šlavė akinių nuo saulės lentynas ir smarkiai atpigintus kokybiškus batus. Cukrų daugiausia pirko pensininkai.  Tuo tarpu net ir nuolaidų akcija nepriviliojo daugybės žmonių į „Kaubamaja“. Eilės nusidriekė tik perkant turistines keliones ir lėktuvų bilietus.

Estijoje šios nuolaidų akcijos – tik pradžia. Netrukus kampanijas pradės „Kristiine Keskus“ ir „Rimi“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius