Parodoje ukrainiečiai gali apžiūrėti jo sukauptus paveikslus, ikonas, skulptūras, prabangius ir senovinius indus, vazas, ginklus.
Parodoje ypač daug paties V.Janukovyčiaus portretų – ne tik nutapytų įvairių garsių dailininkų, bet ir sukurtų iš gintaro, aguonų, kukurūzų, atspaustų lėkštėse, išsiuvinėtų. Iš viso Mežigorjės viloje rasta net keliasdešimt V.Janukovyčiaus atvaizdų – ne tik portretų, bet ir skulptūrų, biustų, net – natūralaus dydžio lėlė.
Mežigorjės viloje rasta net keliasdešimt V.Janukovyčiaus atvaizdų – ne tik portretų, bet ir skulptūrų, biustų, net – natūralaus dydžio lėlė.
Ukrainiečių portalo „Straik“ korespondentas praneša, kad dailininkai ir muziejaus darbuotojai įvertino kai kuriuos įdomesnius parodos eksponatus.
Ekspertų teigimu, ne visi kūriniai, kuriais didžiavosi ir žavėjosi V.Janukovyčius, turi didelę meninę vertę, o kai kurie apskritai kelia juoką.
Vienas iš vertingiausių eksponatų yra 2013 m. aukcione Didžiojoje Britanijoje už 4 mln. svarų sterlingų įsigytas rusų dailininko Vasilijaus Polenovo paveikslas „Kristus ir nusidėjėlė“. Šis paveikslas buvo įsigytas V.Janukovyčiaus kolekcijai. Anot muziejaus darbuotojų, šis kūrinys – vienas retų Mežigorjėje rastų eksponatų, kurie turi istorinę ir kultūrinę vertę.
Tiesa, ekspertai mano, kad į ekspoziciją pateko ne visi vertingi viloje buvę eksponatai. Jų manymu, pabėgdamas V.Janukovyčius sugebėjo išsivežti nemažai vertybių, o brangų šlamštą, kurio negalėjo išsigabenti, paliko.
Ekspertų teigimu, parodoje demonstruojami eksponatai rodo, kad V.Janukovyčius neturėjo jokio supratimo apie meną ir atsitiktinai į jo rankas patekusius vertingus kūrinius laikė šalia visiško šlamšto.