Abi „Citroen“ keleivės žuvo.
Ilgą laiką buvo sunku nustatyti avarijos aplinkybes ir kaltininką (iš pradžių apkaltinta moteris), nes trijų saugos kamerų medžiaga buvo dingusi. Vis dėlto pavyko rasti vienos iš kamerų darytą įrašą. Tiesa, patį įvykį, filmuojant iš ne itin patogios perspektyvos, užstojo reklaminis stovas...
Vis dėlto, sprendžiant pagal įvykio priešistorę ir klausantis milicijos pareigūnų komentarų, aiškėja, kad „Lukoil“ viceprezidento automobilis prieš incidentą išvažiavo į priešpriešinio eismo juostą.
Surengtoje spaudos konferencijoje teisėsaugos atstovas Sergejus Kazancevas teigė, kad tik lemtingo atsitiktinumo dėka kamera neužfiksavo paties įvykio. Jis pabrėžė, kad stovas toje vietoje atsirado gavus visus būtinus leidimus.
VIDEO
Milicijos pareigūnų komentuojamoje vaizdo medžiagoje aiškiai matoma, kad prieš įvykį juodas mersedesas juda kairiąja kraštine eismo juosta į miesto centrą. O „Citroenas“ – priešinga kryptimi taip pat kairiąja juosta. Prieš susidūrimą mersedeso vairuotojas pristabdo ir... pasislepia už reklaminio stovo. Jam iš paskos važiavęs automobilis staigiai pasuka į kairę, vengdamas susidūrimo su automobiliais, patekusiais į avariją.
Tačiau teisėsaugos pareigūnai kol kas susilaiko ir oficialiai neįvardija avarijios kaltininko. Jie dar ieško įvykio liudininkų. Tyrimas užtruks du mėnesius.
A.Kuznecovas sakė, kad, deja, nespėjo apklausti 73 metų „Citroen“ keleivės – vežama į logininę ji mirė. Iki šiol apklaustieji liudininkai tvirtino, kad priekinėse mersedeso sėdynėse matė vairuotoją ir apsaugininką, o galinėje – patį kompanijos viceprezidentą Anatoljų Barkovą.
Milicija taip pat turi duomenų, kad mercedesą vairavęs Katajevas ne kartą yra pažeidęs kelių eismo taisykles. Žuvusi „Citroeno“ vairuotoja Olga Aleksandrina taip pat per pastaruosius keletą metų yra patekusi į autoavarijas ir buvo pripažinta jų kaltininke.