Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„NY Times“: Saudo Arabijos moterys – daugiau spalvų drabužinėje, bet draudimai lieka

Užsukus į ankštą Kholoudo Ahmedo krautuvėlę, kurioje jis prekiauja tradiciniais musulmonių drabužiais, vadinamais abaja, pribloškia spalvų vaivorykštė.
Moteris drabužių parduotuvėje Saudo Arabijoje
Moteris drabužių parduotuvėje Saudo Arabijoje / „The New York Times“/Imman al-Dbbagh nuotr.

Anksčiau moterys Rijade paprastai vilkėdavo vienodas juodas abajas, kad ir kur eitų. Dabar, pastebėjo 21 metų K.Ahmedas, kiekvienai progai – vestuvėms, susitikimams su draugėmis kavinėje, viešnagei pas tėvus – renkamasi vis kitos spalvos ar stiliaus abaja.

„Spalvotos abajos mums Rijade iš pradžių buvo keistas dalykas, kažkas neįprasta, – pasakojo K.Ahmedas. – Per metus viskas labai pasikeitė. Šiais laikais spalvos tapo įprastu dalyku.“

Nuo tada, kai sosto įpėdinis princas Mohammedas bin Salmanas daugiau nei prieš ketverius metus tapo de facto Saudo Arabijos lyderiu, jis pažadėjo Saudo Arabijos moterims naujų galimybių, įgyvendindamas platų modernizavimo planą, pavadintą „Vizija 2030“.

Planas, kuris plakatais ir vėliavomis reklamuojamas visame Rijade, yra skirtas atpratinti karalystę nuo istorinės priklausomybės nuo naftos ir nukreipti ją į naujas pramonės šakas, įskaitant technologijas, farmaciją ir turizmą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius